Порядок подачі заяви щодо реєстрації місця проживання новонароджених дітей через органи державної реєстрації актів цивільного стану
Коли малюк з’являється на світ, його батьки стикаються з численними питаннями юридичного характеру. Один з них — це прописка новонародженої дитини. Як правило, більшість мам і тат, не надають великого значення цьому питанню до тих пір, поки їм не доводиться зайнятися впритул.
Щоб прописка новонародженого пройшла легко і швидко, майбутнім батькам варто заздалегідь знайти відповіді на всі ці питання. Новації в законодавстві України передбачають можливість за бажанням батьків чи одного з них подати документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.
Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини до відділів ДРАЦС подаються наступні документи:
- заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини;
- паспорти батьків;
- свідоцтво про народження дитини;
- квитанція про сплату адміністративного збору (реквізити рахунків можна отримати у відділі державної реєстрації актів цивільного стану);
- копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (у разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями.
Разом з цим нагадуємо про можливістю отримати свідоцтво про народження безпосередньо в закладі охорони здоров’я, де приймаються пологи разом з подачею документів про реєстрацію місця проживання дитини.
Шановні батьки, заощаджуйте свій дорогоцінний вільний час та використовуйте його на своїх бажаних та любих малюків!
Порядок проставлення апостиля на документах, що видаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану для подальшого використання за кордоном
В останні роки міжнародні відносини розвиваються дуже стрімко, що тягне за собою велику кількість юридичних питань. Одним з таких, достатньо вагомих питань є легалізація офіційних документів. За загальним правилом, докумеїїти, які видані та мають юридичну силу на території однієї держави, можуть бути використані на території іншої держави тільки після їх відповідного засвідчення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, учасниками яких є держави.
Проставлення апостиля – це міжнародний спосіб завірення документів.
З 20 листопада 2015 року для проставлення апостиля не потрібно їхати до відділу проставлення апостеля Департаменту у справах цивільного стану громадян, який знаходиться у м. Києві. На даний момент у Чернігівській області до електронного сервісу з проставлення апостиля підключено відділи державної реєстрації актів цивільного стану Бобровицького, Бахмацького, Борзнянського, Варвинського, Городнянського, Ічнянського, Козелецького, Коропського, Корюківського, Куликівського, Менського, Носівського, Ріпкинського, Семенівського, Сосницького, Талалаївського районних відділів, Ніжинського, Новгород-Сіверського, Прилуцького міськрайонних відділів, Чернігівського міського відділу та відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області.
Для проставлення апостиля необхідно подати:
оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку;
документ про оплату послуги з проставлення апостиля або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати, чи його копію, засвідчену в установленому порядку.
Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля- протягом 3-х робочих днів.
Пілотний проект «Реєстрація шлюбу за добу»
З метою удосконалення роботи у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, зокрема щодо організації та проведення державної реєстрації шлюбу, Міністерством юстиції України розроблено проект «Про запровадження пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу», спрямований на спрощення відповідної процедури, максимальне наближення такої послуги до людей та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб.
У м. Чернігові дану послугу надає Комунальне підприємство «Міський палац культури» Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою м. Чернігів, вулиця І. Мазепи, 23. Слід зазначити, що з початку функціонування даного пілотного проекту, скористалися понад 140 пар
За детальною інформацією щодо надання послуги “Шлюб за добу” Вам необхідно звернутися до Комунального підприємства «Міський палац культури» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вулиця І. Мазепи, 23; тел. (0462) 97 08 37; е-таіі: ехрге85-УЄ5І1уа@икг.пеІ
Вартість послуги шлюб за добу: експресе весілля ( без святкового оформлення ) 1 500, 85 грн.,
урочиста церемонія у будні ( вт-пт 9.00-17.00)-1866,85 грн.,
урочиста церемонія у суботу ( 9.00-17.00)-3 022,85 грн.,
урочиста церемонія у вихідні/святкові дні, понеділок ( 9.00-17.00)- 5 999,85 грн.
«Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
До відділів державної реєстрації актів цивільного стану можна ввернутися із заявою про державну реєстрацію шлюбу як у паперовому вигляді, так і через мережу Інтернет. Для цього Міністерство юстиції України запустив спеціальний веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Веб-портал дозволяє в он-лайн режимі подавати заяви про державну реєстрацію шлюбу. Щоб користуватися системою, потрібно зареєструватися на сайті. Відповідні документи можна буде засвідчити електронним підписом або підписати особисто, вибравши для цього зручний для себе час протягом трьох діб після реєстрації заяви про державну реєстрацію шлюбу.
Заявники можуть подати до обраного ними відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву про державну реєстрацію шлюбу в електронній формі та додати до неї відскановані копії паспортів громадян України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства та копія документа, теж відсканована, що підтверджує законність перебування на території України, документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу (у разі державної реєстрації повторного шлюбу), а також документа (квитанції) про сплату державного мита, оплату платних послуг (при бажанні їх отримати) при здійсненні платежу без використання платіжних систем через Веб-портал. За наявності бажання зареєструвати шлюб до спливу місячного строку до заяви додаються документи/відскановані/, що підтверджують поважні причини для скорочення місячного строку державної реєстрації шлюбу. При особистому зверненні заявників до відділу державної реєстрації актів цивільного стану пред’являються оригінали вищезазначених документів.
Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану призначає дату державної реєстрації шлюбу в день надходження відповідної заяви з накладенням електронного цифрового підпису або в день її підписання заявниками у відділі за умови отримання відповідних документів.
«Попередній запис на прийом до Сноеського районного відділу державної реєстрації актів цивільного Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області»
Звертаємо увагу громадян, що Міністерством юстиції України, запроваджено запис на прийом громадян за допомогою мережі Інтернет. Ця послуга дозволяє обрати зручну дату та час прийому, уникнути черги у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, що є кроком на шляху комфортного та якісного обслуговування громадян. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області.
Крок 1
Зайти на офіційний сайт Головного територіального управління юстиції в Чернігівській області Крок 2
Оберіть відділ, до якого Ви бажаєте звернутися на прийом Крок З
Оберіть питання з якого Ви бажаєте звернутися до відділу Крок 4
Оберіть дату звернення та час Крок 5
Вкажіть інформацію про особу, яка звертається Крок 6 ^
Надіслати заявку.
Сновський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області
Leave a Reply