» » У Центрі надання адміністративних послуг Сновської міської ради діє послуга “Мобільний адміністратор””

У Центрі надання адміністративних послуг Сновської міської ради діє послуга “Мобільний адміністратор””

З моменту впровадження послуги “Мобільний адміністратор” адміністраторами ЦНАП здійснено 30 виїздів та надано 54 адміністративні послуги жителям громади вдома
❗️Нагадуємо, що вас є можливість скористатися послугами ЦНАПу з виїздом адміністратора та наданням послуг з допомогою мобільної валізи.
Мобільна цифрова валіза – це пересувне робоче місце адміністратора ЦНАП. Вона дозволяє проводити надання послуг на виїзді жителям громади, якщо ті не можуть з’явитися до ЦНАП за станом здоров’я чи з інших причин.
Хто може скористатися послугою?
‍особи з інвалідністю
– хворі, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись та/або перебувають на стаціонарному лікуванні у медичних закладах
мешканці громади віком 80+ років
Як скористатися послугою?
Крок 1
Представник особи , яка потребує адміністративної послуги, має звернутися до ЦНАП із документами, що підтверджують її статус. Це може бути родич, сусід або соціальний працівник.
Крок 2
Адміністратор ЦНАП перевіряє представника й наявність необхідного пакету документів та надає консультацію.
Крок 3
Адміністратор погоджує з представником дату та час візиту.
Крок 4
Працівник ЦНАП виїжджає за місцем проживання клієнта із мобільною валізою та надає адміністративну послугу.
☎️Консультацію щодо послуги можна отримати за телефонами відділу ЦНАП +380983479243 або 2-82-02.
Надання послуги Мобільний адміністратор в Сновській громаді здійснюється завдяки допомозі швейцарсько-української Програма EGAP , що реалізується Фонд Східна Європа в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.