(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ:04061932
- Категорія предмета закупівлі:товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
- Дата оголошення 15 серпня2025 року
- Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-15-004901-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-15-004259-a.
Очікуваний обсяг закупівлі: Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 – 100 шт.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 14664,00 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 00 копійок) без ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паперу на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на папір у 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на папір у 2023-2024 роках ;
— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на папір з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Термін постачання — з дати укладання договору по 20 серпня 2025 року.
У разі закупівлі паперу, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Крім того, вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місце- замовника: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання паперу здійснюється для забезпечення безперебійної роботи міської ради під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО