- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ:04061932
- Категорія предмета закупівлі: товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцтоварів, а саме: календарі, коректор, ножиці, щоденник недатований, підставка-органайзер, маркер, папір-А-4 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
- Дата оголошення14 листопада 2025 року
- Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-14-008847-a.
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-14-007282-a
Очікуваний обсяг закупівлі: Придбання канцтоварів, а саме: календарі, коректор, ножиці, щоденник недатований, підставка-органайзер, маркер, папір-А-4 -185 одиниць.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 14990,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паперу на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
| 1 | Календар настільний перекидний офсет 2026 рік | 15 шт |
| 2 | Календар настінний квартальний 2026 рік | 30 шт |
| 3 | Коректор з пензликом 18 мл | 20 шт |
| 4 | Коректор стрічковий | 20 шт |
| 5 | Ножиці офісні KLERK 210мм | 5 шт |
| 6 | Щоденик недатований А5 АРТ | 10 шт |
| 7 | Підставка органайзер білий, метал | 1 шт |
| 8 | Маркер перманентний чорний BUROMAX 2-4мм | 24 шт |
| 9 | Папір А4 | 60 шт |
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на папір у 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на папір у 2023-2024 роках ;
— забезпечення суворого режиму економії канцелярії у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на папір з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по 15 грудня 2025 року.
У разі закупівлі паперу, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, тому встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місце- замовника: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцтоварів, а саме: календарі, коректор, ножиці, щоденник недатований, підставка-органайзер, маркер, папір-А-4 здійснюється для забезпечення безперебійної роботи міської ради під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО