» » Дія.Центр м.Сновськ лідирує за показниками просування е-послуг через місця для самообслуговування

Дія.Центр м.Сновськ лідирує за показниками просування е-послуг через місця для самообслуговування

Міністерство цифрової трансформації у співпраці з Програмою EGAP продовжує впровадження пілотного проєкту «Місця для самообслуговування в ЦНАП». За їх аналітичними даними за підсумками 9 місяців поточного року до місць для самообслуговування у 8 пілотних ЦНАП звернулося 4802 (в І кварталі – 1248 осіб, в ІІ кварталі – 1697, а в ІІІ кварталі – 1857 осіб, що є найбільшим показником серед обраних періодів).

Кваліфіковані адміністратори 8 ЦНАПів упродовж січня – вересня допомогли 1197 особам успішно зареєструватися на порталі та у застосунку Дія для подальшого  опанування цифрових ресурсів, ознайомлення з важливою інформацією та замовлення е-послуг. Найбільше таких реєстрацій відбулося в ЦНАП міст Сновськ (306), Мена (244) і Луцьк (178).

За підсумками трьох кварталів цього року лідерські позиції з просування е-послуг через місця для самообслуговування посіли такі ЦНАП:

м. Луцька – 1872 послуги (26,2% від усіх отриманих е-послуг);

м. Бобровиці – 1092 послуги (15,3%);

м. Сновська – 1028 послуг (14,4%).

До п’ятірки лідерів також увійшли ЦНАП м. Мени (945 послуг) та  м. Нововолинська (877 послуг).

Такі показники демонструють, що впровадження місць для самообслуговування у ЦНАП сприяє підвищенню рівня використання цифрових сервісів громадянами.

Традиційно серед користувачів цифрових послуг переважали жінки – кількість їхніх звернень була в 1,5 раза більшою, ніж чоловіків, зокрема 2848 та 1954 особи відповідно.

Найбільшу активність у зверненнях за е-послугами чоловіки проявляли в липні (254 звернення), а жінки – у серпні цього року (416 звернень).

Найбільш популярними місця для самообслуговування залишаються серед людей віком від 25 до 54 років, їх було 2751 (або 57,3% від загальної кількості звернень). Найменш популярним цей сервіс є серед людей віком від 65 років і старше – всього 308 звернень за 9 місяців цього року (або 6,4%).

Як і в попередні два квартали, найчастіше відвідувачі ЦНАП у ІІІ кварталі замовляли е-послуги, пов’язані з такими тематичними групами, як:

  • місце проживання,
  • несудимість,
  • пошкоджене/зруйноване майно.