З метою покращення обміну інформацією між фізичними особами та контролюючим органом, зокрема в частині отримання податкових повідомлень-рішень по податку на майно (плата за землю, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок) або інших документів, варто скористатися Електронним кабінетом платників податку.
Для листування з ДПС платнику необхідно в Електронному кабінеті подати «Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет», в якій вказати електронну адресу, на яку він бажає отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет.
На вказану у заяві електронну пошту будуть надходити Push-повідомлення про листи, направлені податковими органами через Електронний кабінет.
Як почати листування через Електронний кабінет:
- Входимо в Електронний кабінет (http://cabinet.tax.gov.ua) з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису)
- З лівого боку у меню обираємо режим «Налаштування»
- У режимі «Налаштування» натискаємо клавішу «Бажаю отримувати документи»
- Автоматично буде відкрито «Повідомлення про бажання отримувати документи через Електронний кабінет», у якому вводимо номер телефону та власну електронну адресу для листування і натискаємо «Підтвердити».
- У контактному вікні, що з’явиться, підтверджуємо власні дії електронним підписом.
Головне управління ДПС у Чернігівській області