Ідентифікатор закупівлі в електронній системі : UA-2025-10-01-004537-a
Ідентифікатор плану закупівлі в електронній системі: UA-P-2025-10-01-005472-a.
Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи.
Очікувана вартість: 9482,98 грн. (дев`ять тисяч чотириста вісімдесят дві гривні 98 коп.) без ПДВ.
Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами).
Замовник: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області , код ЄДРПОУ – 04061932
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Придбання канцтоварів обумовлено необхідністю забезпечення потреб Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області для безперебійного та належного виконання основних завдань та обов’язків у територіальної громади.
Обсяг закупівлі відповідно до потреб замовника та аналізу даних фактичного споживання у минулому році.
Опис предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик:
) |
|
№ | Назва | Кількість |
1 | Степлер пласт №10 AXENT Snandart 10//15 | 5 шт |
2 | Скотч 2/10 Axent | 20 шт |
3 | Скотч 45/50/0,40 | 20 шт |
4 | Клей ПВА 50 мл ковпачок дозатором | 20 шт |
5 | Клей олівець Amos 15гр | 10 шт |
6 | Реєстратор А4 7,5 см | 20 шт |
7 | Реєстратор А4 5 см | 20 шт |
8 | Гумка klerk синьо червона | 20 шт |
9 | Папка А4 з планкою зажимом 2-35 арк | 20 шт |
10 | Щоденик недатований А5 BRISK | 20 шт |
11 | Блокнот А4 48 арк спіраль бічна | 20 шт |
12 | Олівець з ластиком | 20 шт |
13 | Ручка червона | 20 шт |
14 | Ручка чорна | 20 шт |
15 | Ручка синя | 20 шт |
16 | Файли А4 305/235 | 30 шт |
17 | Маркер черний | 10 шт |
18 | чинка | 20 шт |
19 | Скрипка кольорова 28/100 BUROMAX | 20 шт |
20 | Біндер 15 мм BUROMAX | 20 шт |
21 | Біндер 32 мм BUROMAX | 20 шт |
22 | Фарба Axel синя в печать | 2 шт |
- Товар упакований таким чином, що його пошкодження при транспортуванні є неможливим. Маркування на упаковці відповідає вимогам нормативних документів, у тому числі зазначено: назва товару, кількість, виробник. Товар відповідає вимогам діючих Сертифікатів відповідності (ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші документи, що підтверджують якість товару.
- Оплата здійснюється по безготівковому розрахунку через банківські установи.
- Усі витрати, пов’язані з пересиланням документів, здійснюються за рахунок Постачальника товару.
Інші вимоги
- Умови поставки товару:
- за рахунок постачальника включаючи завантаження та розвантаження товару;
- транспортом постачальника з дотриманням чинних норм та правил, які забезпечують збереження та перевезення товару;
- Ціна товару включає вартість його доставки на адресу складу замовника, всі витрати, пов’язані з виконанням предмету укладеного договору про закупівлю, податки, збори та необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю товару становить 11500,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень по КЕКВ 2210 на 2024-2025 року.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО