» » » ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ:04061932
  2. Категорія предмета закупівлі: товар
  3. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
  4. Дата оголошення01 жовтня 2025 року
  5. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями
  6. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-10-01-006643-a.

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-005388-a

Очікуваний обсяг закупівлі: Придбання канцтоварів, а саме: папір офісний А-4 – 50 одиниць.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 8000,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паперу на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на папір у 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на папір у 2023-2024 роках ;

— забезпечення суворого режиму економії канцелярії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на папір з бюджету протягом бюджетного періоду.

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору по 31 чжовтня  2025 року.

У разі закупівлі паперу, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, тому  встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місце-  замовника: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання паперу здійснюється для забезпечення безперебійної роботи міської ради  під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

Уповноважена особа, завідувач сектору

 з публічних закупівель відділу бухгалтерського

 обліку та звітності Сновської міської ради                                 Тетяна ШИЛО