(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ: 04061932
- Категорія предмета закупівлі: товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцтоварів, а саме : ручка масляна, коректор, скоби степлерні, файли А-4 , скотч, клей, маркер, папір клейкий (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя)
- Дата оголошення08 квітня 2025 року
- Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-04-08-012531-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-08-010142-a
Очікуваний обсяг закупівлі: Дизельне паливо – 60 одиниць
- Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:6500,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцелярії на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на канцелярського приладдя у 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на пальне у 2023-2024 роках на дані канцелярскі потреби засоби;
— забезпечення суворого режиму економії канцелярських товарів у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярію з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Термін постачання — з дати укладання договору по 09 травня 2025 року.
У разі закупівлі канцелярських товарів, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, тому замовником встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки згідно з адресою та місце- замовника: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи міської ради під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО