» » » ОБҐРУНТУВАННЯ  технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

ОБҐРУНТУВАННЯ  технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

ОБҐРУНТУВАННЯ  технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ:04061932
  2. Категорія предмета закупівлі:товар
  3. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки)
  4. Дата оголошення13 травня  2025 року
  5. Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
  6. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-13-008012-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-13-006387-a

Очікуваний обсяг закупівлі: 18 одиниць

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:13500,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання печаток та штампів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на придбання печаток та штампів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на придбання печаток та штампів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;

— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Термін постачання — з  дати укладання договору по 30.02025 року.

У разі закупівлі печаток та штампів, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання печаток та штампів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

 Завідувач сектору з публічних закупівель

відділу бухгалтерського обліку та звітності

Сновської міської ради, уповноважена особа                              Тетяна ШИЛО