ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки). (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ:04061932
- Категорія предмета закупівлі:товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:Придбання печаток та штампів (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30192100-2 Гумки)
- Дата оголошення13 травня 2025 року
- Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-05-13-008012-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-13-006387-a
Очікуваний обсяг закупівлі: 18 одиниць
- Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:13500,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання печаток та штампів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на придбання печаток та штампів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на придбання печаток та штампів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;
— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:Термін постачання — з дати укладання договору по 30.02025 року.
У разі закупівлі печаток та штампів, за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання печаток та штампів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Завідувач сектору з публічних закупівель
відділу бухгалтерського обліку та звітності
Сновської міської ради, уповноважена особа Тетяна ШИЛО