У К Р А Ї Н А
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
01 серпня 2025 року м. Сновськ № 129
Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради,
заступника міського голови та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради
З метою забезпечення належного виконання керівним складом міської ради функціональних обов’язків за скороченою посадою першого заступника Сновського міського голови відповідно до рішення міської ради від 07.05.2025 № 24-41/VІІІ, керуючись статтями 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з о б о в ‘ я з у ю:
- Затвердити з 01.08.2025 року функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, заступника міського голови та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради згідно з додатками 1-4.
- Секретар міської ради, заступник міського голови та керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради здійснюють функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених цим розпорядженням, і несуть персональну відповідальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи перед міським головою.
- У разі відсутності міського голови, секретаря міської ради, заступника міського голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, виконання їх повноважень здійснюється згідно з додатком 5.
- Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови «Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступника міського голови та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради» від 01.08.2022 року №123.
Міський голова Олександр МЕДВЕДЬОВ
ДОДАТОК 1
до розпорядження
міського голови
01.08.2025 року № 129
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
міського голови
- Загальна частина.
1.1. Міський голова є головною посадовою особою Сновської міської ради, призначається на посаду в порядку, визначеному законодавством України про вибори.
1.2. Міському голові безпосередньо підпорядковані секретар ради, заступники міського голови, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, старости, керівники комунальних установ, начальники структурних підрозділів, відділів та працівники апарату виконавчого комітету Сновської міської ради.
1.3. Міський голова, в межах своїх повноважень, забезпечує виконання положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України та відповідних органів виконавчої влади.
1.4. На час відсутності міського голови, його обов’язки згідно чинного законодавства та/або на підставі розпорядження виконує секретар міської ради або інша посадова особа.
- Завдання, права та обов’язки.
2.1. Забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади в Сновській міській територіальній громаді, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади, організовує роботу міської ради та її виконавчого комітету, забезпечує виконання покладених на органи місцевого самоврядування завдань і здійснення ними своїх повноважень, несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому повноважень.
2.2.Представляє територіальну громаду, міську раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.
2.3. Скликає сесії міської ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій міської ради і головує на пленарних засіданнях ради.
2.4. Забезпечує підготовку та розгляд міською радою проєктів програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, міського бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання, оприлюднення затверджених радою програм, бюджету та звітів про їх виконання.
2.5. Вносить на розгляд міської ради пропозиції про обрання секретаря міської ради, затвердження заступників міського голови, старост, про кількісний і персональний склад виконавчого комітету, загальну структуру та чисельність виконавчих органів ради та витрати на їх утримання.
2.6. Призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
2.7. Укладає від імені територіальної громади, міської ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до компетенції ради, подає їх на затвердження міській раді.
2.8. Особисто підписує рішення ради та її виконавчого комітету. У межах своєї компетенції видає розпорядження. Здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
2.9. Забезпечує виконання рішень міського референдуму, міської ради, її виконавчого комітету.
2.10. Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним міською радою.
2.11. Діє від імені роботодавця при укладанні та розірванні трудових договорів, контрактів з керівниками підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, а також контролює виконання умов трудових контрактів, укладених з такими керівниками. Вправі делегувати повноваження щодо укладання та розірвання трудових договорів, контрактів, керівникам окремих структурних підрозділів, що мають статус юридичних осіб.
2.12. Здійснює у межах своєї компетенції виконання положень Конституції України і законодавства про загальний військовий обов’язок та надзвичайні ситуації всіма посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями комунальної власності, сприяє призову громадян на строкову військову службу, проведенню навчальних зборів військової підготовки.
2.13. У разі стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, пожеж, інших надзвичайних подій забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів, пов’язаних з підтриманням громадського порядку, рятуванням життя людей, захистом їхнього здоров’я і прав, збереженням матеріальних цінностей.
2.14. Забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їхніх об’єднань. Веде особистий прийом громадян.
2.15. Бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлених Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
2.16. Звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження міської ради та її органів.
2.17. Не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами або у будь-який інший спосіб при введенні карантинних обмежень, надзвичайних ситуацій, військового стану тощо.
2.18. Дає доручення та завдання секретарю міської ради, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, посадовим особам та працівникам міської ради, структурних підрозділів міської ради та керівникам комунальних підприємств міської ради.
2.19. Безпосередньо спрямовує та координує діяльність:
– відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами;
– відділу бухгалтерського обліку та звітності;
– сектору з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності;
– фінансового відділу;
– старост.
2.20. Здійснює інші самоврядні повноваження, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими актами, якщо вони не відносяться до виключних повноважень міської ради або не віднесені міською радою до відання її виконавчих органів.
Секретар міської ради Наталія АВДІЄВСЬКА
ДОДАТОК 2
до розпорядження
міського голови
01.08.2025 року № 129
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
секретаря міської ради
- Загальна частина.
1.1 Секретар ради є посадовою особою Сновської міської ради, обирається з складу депутатів ради на строк її повноважень у встановленому законодавством України та Регламентом Сновської міської ради порядку та працює в раді на постійній основі.
1.2 Секретар Сновської міської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.
1.3 Секретар Сновської міської ради безпосередньо підпорядкований міському голові. Секретарю Сновської міської ради підпорядковані начальники відділів, структурних підрозділів ради та працівники апарату виконавчого комітету ради.
- Завдання, права та обов’язки.
2.1. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради, оприлюднення проєктів рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших законів.
2.2. Забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»; забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності.
2.3. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.
2.4. У межах чинного законодавства координує діяльність постійних та інших комісій міської ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
2.5. Скликає сесії ради у разі немотивованої відмови міського голови або неможливості міським головою скликати сесію ради; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.
2.6. У випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, скликає сесії міської ради, веде засідання ради та підписує протоколи сесій міської ради і прийняті нею рішення.
2.7. У разі дострокового припинення повноважень міського голови здійснює повноваження міського голови, зокрема:
- проводить засідання виконавчого комітету міської ради;
- підписує рішення виконавчого комітету;
- представляє міську раду та виконавчий комітет у стосунках з органами державної влади, місцевого самоврядування, установами, підприємствами, організаціями;
- укладає договори, вчиняє інші правочини від імені міської ради і виконавчого комітету відповідно до чинного законодавства;
- здійснює інші повноваження міського голови відповідно до чинного законодавства.
2.8. У межах чинного законодавства відає питаннями:
- фінансових та економічних відносин;
- освіти;
- охорони здоров´я;
- розвитку української культури та культури національних меншин, які мешкають на території громади;
- розвитку туризму;
- регулювання земельних відносин, раціонального використання земель;
- розвитку підприємництва, формування та реалізації єдиної державної політики у сфері розвитку ринкових структур та малого і середнього підприємництва;
- сприяння розвитку інвестиційної діяльності підприємств, організацій та установ громади незалежно від форм власності, забезпечення залучення зовнішніх інвестицій в економіку громади;
- взаємодії з правоохоронними органами стосовно забезпечення законності і правопорядку у громаді;
- реалізації молодіжної політики;
- популяризації здорового способу життя та розвитку фізичної культури і спорту;
- захисту сім’ї та молоді;
- інформаційної політики, спрямованої на відкритість та прозорість діяльності міської ради і її виконавчих органів;
- зв’язків з іншими органами влади, з громадськістю;
- представницьких функцій ради.
2.9. Забезпечує підготовку до розгляду міською радою проєктів міського бюджету та звіту про його виконання, змін до бюджету громади.
2.10. Здійснює експертизу нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування.
2.11. Укладає від імені територіальної громади, ради та/або її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства у разі відсутності (лікарняний, відпустка, відрядження, тощо) міського голови.
2.12. Координує діяльність виконавчих органів ради та організацій, установ у сфері грошово-кредитних відносин, бюджетній та податковій.
2.13. Реалізує інформаційну політику ради. Створює сприятливі умови для потенційних інвесторів та презентації економічного потенціалу громади.
2.14. Координує створення в громаді напрямів структурно-інвестиційної політики, спрямованих на забезпечення збалансованого розвитку виробничого потенціалу та соціальної інфраструктури.
2.15. Сприяє роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, фондів, земляцтв тощо.
2.16. Сприяє проведенню претензійно-позовної роботи із землекористувачами. Сприяє організації та виконанню заходів щодо забезпечення надходження коштів до місцевого бюджету від використання земельних ділянок комунальної власності, наданих в користування на умовах оренди, та продажу земельних ділянок.
2.17. Сприяє розробленню й розвитку галузевих програм та контролює їх виконання, приймає участь у розробці регуляторних актів, підписує їх в межах повноважень.
2.18. Погоджує за напрямом діяльності проєкти організаційно-розпорядчих документів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та підписує службові документи, підготовлені підпорядкованими відділами.
2.19. Забезпечує організацію своєчасного та якісного виконання розпорядчих документів та службових документів усіх рівнів за напрямом діяльності. Розглядає службові документи всіх рівнів та забезпечує організацію своєчасного повернення опрацьованих службових документів для формування закінчених діловодством справ відповідно до вимог чинного законодавства з питань діловодства.
2.20. Очолює:
- конкурсну комісію на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;
- комісію Сновської міської ради з питань нагородження;
- інші організаційні комісії, комітети та ради, які створюються на виконання покладених обов’язків та повноважень.
2.21. Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність структурних підрозділів міської ради:
- Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту;
- закладів охорони здоров’я;
- відділу культури і туризму;
- відділу економічного розвитку та інвестицій;
- відділу організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю;
- загального відділу;
- відділу земельних відносин та агропромислового розвитку.
2.22. Видає в межах компетенції письмові доручення керівникам відділів, іншим підпорядкованим міській раді установам та організаціям.
2.23. Здійснює заходи щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради і підвищення ефективності роботи підприємств та організацій відповідно до підпорядкованості.
2.24. Вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників підпорядкованих відділів міської ради, установ та організацій, керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень, застосування до них заохочень та дисциплінарних стягнень.
2.25. Здійснює контроль за своєчасним заміщенням вакансій у підпорядкованих відділах міської ради та керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень.
2.26. Сприяє підвищенню кваліфікації посадових осіб підпорядкованих відділів міської ради.
2.27. Веде особистий прийом громадян та в межах своїх повноважень готує проєкти відповідей згідно вимог чинного законодавства.
2.28. Вирішує за дорученням міського голови або міської ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.
2.29. Має право:
- представляти раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції;
- підпису фінансових документів та договорів з матеріально-технічного забезпечення діяльності міської ради та її виконавчого комітету, договорів на право оренди земельних ділянок, підпису офіційних листів органам державної влади та місцевого самоврядування, установам, організаціям, громадянам з питань діяльності ради; підпису кадрових розпоряджень.
- одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
- залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
- вносити на розгляд міського голови пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету ради та апарату міської ради
- вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками ради посадових обов’язків.
2.30. Повинен знати: Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у міській раді; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері.
Міський голова Олександр МЕДВЕДЬОВ
ДОДАТОК 3
до розпорядження
міського голови
01.08.2025 року № 129
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
заступника Сновського міського голови
- Загальна частина.
- Заступник міського голови є посадовою особою Сновської міської ради, призначається на посаду в порядку, встановленому законодавством України, підпорядковується міському голові.
- Завдання, права та обов’язки.
2.1. У межах чинного законодавства відає питаннями:
- містобудування та архітектури;
- торговельного і побутового обслуговування населення;
- енергозбереження в бюджетних установах і організаціях громади;
- управління майном територіальної громади, зокрема, у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження комунального майна;
- організації роботи щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також бюджетних коштів на будівництво, ремонт і утримання об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього середовища;
- залучення інвестицій у житлово-комунальну галузь;
- роботи підприємств, які забезпечують місто тепловою енергією, водою, організації контролю щодо забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення та населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями;
- внесення пропозицій про встановлення правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зони санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води у промислових цілях;
- сприяння розвитку міжнародного співробітництва у галузі екологічної безпеки;
- реалізації єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;
- стану розвитку, організації та якості надання населенню транспортних послуг і послуг зв’язку;
- благоустрою та озеленення території громади;
- зовнішнього освітлення;
- ремонту доріг та вулиць.
2.2. Забезпечує реалізацію у громаді державної політики в галузі містобудування, будівництва та архітектури; координацію діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку території, планування, забудови і реконструкції території населених пунктів громади, їх архітектурного вигляду; ефективного використання бюджетних асигнувань та інвестицій, виконання планів будівництва.
2.3. Здійснює в межах повноважень координацію діяльності щодо організації охорони, реставрації та використання пам’яток архітектури і містобудування.
2.4. Реалізує державну політику енергозбереження та енергоефективності, спрямованої на раціональне використання енергоносіїв в бюджетних установах і організаціях громади.
2.5. Здійснює в межах повноважень координацію за належним використанням об’єктів права комунальної власності територіальної громади.
2.6. Сприяє здійсненню на території громади політики у сфері управління та приватизації об’єктів комунальної власності, координує роботу виконавчих органів міської ради з цих питань. Забезпечує підготовку і внесення на розгляд міської ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна шляхом приватизації.
2.7. Координує роботу виконавчих органів міської ради з питань поповнення, оновлення та збереження майна підприємств комунальної власності.
2.8. Організовує виконання заходів щодо благоустрою, озеленення, ремонту доріг, тротуарів, реалізації комплексних програм захисту навколишнього природного середовища і поліпшення екологічної ситуації у громаді.
2.9. Організовує роботу щодо ліквідації наслідків аварій, стихійних лих.
2.10. Забезпечує комплексний розвиток житлово-комунального господарства громади, а також розробку і реалізацію цільових програм, направлених на покращення якості житлово-комунальних послуг.
2.11. Забезпечує реалізацію комплексного розвитку транспортного господарства громади, а також розробки і реалізації цільових програм, направлених на покращення якості транспортної системи громади.
2.12. Контролює підготовку питань для розгляду на сесіях міської ради та засіданнях виконавчого комітету міської ради щодо розвитку будівництва та житлово-комунальної галузі громади.
2.13. Сприяє розробленню й розвитку галузевих програм та контролює їх виконання, приймає участь у розробці регуляторних актів, підписує їх в межах повноважень.
2.14. Сприяє розробленню проєктів бюджетів у галузях житлово-комунального господарства, енергозбереження та будівництва, раціональному використанню виділених коштів.
2.15. Погоджує за напрямом діяльності проєкти організаційно-розпорядчих документів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та підписує службові документи, підготовлені підпорядкованими відділами.
2.16. Забезпечує організацію своєчасного та якісного виконання розпорядчих документів та службових документів усіх рівнів за напрямом діяльності. Розглядає службові документи всіх рівнів в межах покладених обов′язків та забезпечує організацію своєчасного повернення опрацьованих службових документів для формування закінчених діловодством справ відповідно до вимог чинного законодавства з питань діловодства.
2.17. Здійснює відповідно до законодавства контроль:
- за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, організаціями та установами житлово-комунального господарства незалежно від форм власності;
- за технічним станом, використанням і утриманням житла, інженерних мереж і котелень;
- додержанням природоохоронного законодавства.
2.18. Очолює:
- постійно діючу комісію з питань списання та оприбуткування матеріальних цінностей;
- комісію по передачі майна комунальної власності;
- орган приватизації;
- комісію по обстеженню житлових умов;
- конкурсну комісію по організації та проведенню конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;
- інші організаційні комісії, комітети та ради, які створюються на виконання покладених обов’язків та повноважень.
2.19. Сприяє роботі комісій міської ради та її виконавчого комітету за профілем своєї діяльності.
2.20. Забезпечує виконання рішень міської ради та виконавчого комітету шляхом координації та контролю за діяльністю виконавчих органів ради, підприємств комунальної власності, координації діяльності з іншими підприємствами, організаціями та установами міста у відповідних сферах.
2.21. Веде переговори щодо укладення у встановленому порядку договорів виконавчого комітету згідно з наданими повноваженнями.
2.22. Забезпечує інформування громадськості з питань реалізації повноважень виконавчого комітету у відповідній сфері.
2.23. Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність структурних підрозділів міської ради:
– відділу благоустрою та господарського забезпечення;
– відділу житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та транспорту.
2.24. У межах діючого законодавства координує діяльність:
- комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна дільниця»;
- ПрАТ «Комунальник»;
- комунального підприємства «Будівництво м’ясокомбінату»;
- комунального підприємства «Сновська районна друкарня».
2.25. Видає в межах компетенції письмові доручення керівникам відділів, іншим підпорядкованим виконавчому комітету установам та організаціям.
2.26. Здійснює заходи щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради і підвищення ефективності роботи підприємств та організацій відповідно до підпорядкованості.
2.27. Вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників підпорядкованих відділів міської ради, керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень, застосування до них заохочень та дисциплінарних стягнень.
2.28. Здійснює контроль за своєчасним заміщенням вакансій у підпорядкованих відділах міської ради та керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень.
2.29. Сприяє підвищенню кваліфікації посадових осіб підпорядкованих відділів міської ради.
2.30. Веде особистий прийом громадян та в межах своїх повноважень готує проєкти відповідей згідно вимог чинного законодавства.
2.31. Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з діяльністю міської ради та її виконавчих органів.
2.32. Має право:
- за дорученням міського голови представляти раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції;
- одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
- залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
- вносити на розгляд міського голови пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету ради та апарату міської ради
- вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками ради посадових обов’язків.
- має право підпису службових документів в межах наданих повноважень.
2.33. Повинен знати: Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері.
Секретар міської ради Наталія АВДІЄВСЬКА
ДОДАТОК 4
до розпорядження
міського голови
01.08.2025 року № 129
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ
керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету
- Загальна частина.
1.1. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету є посадовою особою Сновської міської ради, призначається на посаду в порядку, встановленому законодавством України, підпорядковується міському голові.
- Завдання, права та обов’язки.
2.1. Організовує роботу з правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності міської ради та її виконавчого комітету.
2.2. Відає питаннями добору і розстановки кадрів, забезпечує взаємодію відділів, управлінь, інших структурних підрозділів міської ради на виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, у межах делегованих міській раді повноважень – рішень місцевих органів державної виконавчої влади.
2.3. Організовує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету ради. Забезпечує підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету ради, формування планів засідань виконавчого комітету ради.
2.4. Готує та візує рішення виконавчого комітету, а також підписує додатки до рішень виконавчого комітету. Контролює редагування, реєстрацію та випуск рішень виконавчого комітету ради та їх своєчасне розсилання адресатам.
2.5. Контролює виконання рішень виконавчого комітету ради. Забезпечує відповідність чинному законодавству проєктів рішень виконавчого комітету.
2.6. У межах чинного законодавства відає питаннями:
- соціального захисту;
- надання адміністративних послуг;
- приватизації житлового фонду, оформлення квартирного обліку;
- розподілом соціального житла, перерозподілом звільненої житлової площі, службового житла, житла для тимчасового проживання;
- документообігу у міській раді та її виконавчому комітеті;
- проведення систематичних перевірок виконання актів законодавства, рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови;
- доведення до виконавців рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови;
- забезпечення в міській раді державної політики у сфері трудових відносин, оплати, охорони і належних умов праці, соціального захисту та соціального обслуговування;
- надання методичної та іншої практичної допомоги для забезпечення діяльності відділам і управлінням, іншим структурним підрозділам міської ради.
2.7. Забезпечує виконання повноважень виконавчих органів міської ради з питань державної регуляторної політики за напрямами своєї діяльності.
2.8. Забезпечує виконання повноважень виконавчих органів міської ради у галузі соціальної політики, реалізацію у громаді державної політики у галузі соціальної політики та надання соціальних послуг населенню.
2.9. Реалізує державну політику у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами.
2.10. Підписує документи з питань приватизації житлового фонду:
- свідоцтва про право власності на житло, дублікати свідоцтв про право власності на житло, свідоцтва про право власності на житло після внесення змін у відповідні свідоцтва, свідоцтва про право власності на житло після їх анулювання у випадках, передбачених законодавством;
- інші документи з питань приватизації житлового фонду.
2.11. Відповідає за стан діловодства, обліку, звітності і контролю у виконавчому комітеті міської ради, здійснює контроль за виконанням законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”.
2.12. Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах виконавчого комітету ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах ради, підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.
2.13. Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.
2.14. Забезпечує підготовку матеріалів на засідання виконавчого комітету щодо видалення зелених насаджень та контролює проведення робіт з видалення зелених насаджень.
2.15. Здійснює контроль за виконанням вимог покладених на органи місцевого самоврядування, передбачені Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу».
2.16. Організовує роботу щодо попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків аварій, стихійних лих.
2.17. Сприяє розробленню й розвитку галузевих програм та контролює їх виконання, приймає участь у розробці регуляторних актів, підписує їх в межах повноважень.
2.18. Сприяє розробленню проєктів бюджетів у галузях соціального захисту населення, раціональному використанню виділених коштів.
2.19. Погоджує за напрямом діяльності проєкти організаційно-розпорядчих документів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та підписує службові документи, підготовлені підпорядкованими відділами.
2.20. Забезпечує організацію своєчасного та якісного виконання розпорядчих документів та службових документів усіх рівнів за напрямом діяльності. Розглядає службові документи всіх рівнів та забезпечує організацію своєчасного повернення опрацьованих службових документів для формування закінчених діловодством справ відповідно до вимог чинного законодавства з питань діловодства.
2.21. Здійснює відповідно до законодавства контроль за:
- організацією надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення на території громади реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони і належних умов праці, соціального захисту та соціального обслуговування населення.
2.22. Очолює:
- атестаційну комісію Сновської міської ради;
- адміністративну комісію;
- комісію для обстеження житлових умов громадян для поставлення на квартирний облік;
- комісію з попереднього розгляду заяв на призначення матеріальної допомоги;
- опікунську раду;
- комісію по обстеженню зелених насаджень.
2.23. Сприяє роботі комісій міської ради та її виконавчого комітету за профілем своєї діяльності.
2.24. Забезпечує виконання рішень міської ради та виконавчого комітету шляхом координації та контролю за діяльністю виконавчих органів ради, підприємств комунальної власності, координації діяльності з іншими підприємствами, організаціями та установами міста у відповідних сферах.
2.25. Веде переговори щодо укладення у встановленому порядку договорів виконавчого комітету згідно з наданими повноваженнями.
2.26. Забезпечує інформування громадськості з питань реалізації повноважень виконавчого комітету у відповідній сфері.
2.27. Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність структурних підрозділів міської ради:
- КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»;
- відділу «ЦНАП»;
- сектору соціального захисту населення;
- відділу кадрової та архівної роботи;
- загального відділу.
2.28. Видає в межах компетенції письмові доручення керівникам відділів, іншим підпорядкованим виконавчому комітету установам та організаціям.
2.29. Здійснює заходи щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради і підвищення ефективності роботи підприємств та організацій відповідно до підпорядкованості.
2.30. Вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників підпорядкованих відділів міської ради, керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень, застосування до них заохочень та дисциплінарних стягнень.
2.31. Здійснює контроль за своєчасним заміщенням вакансій у підпорядкованих відділах міської ради та керівників комунальних підприємств міста, з якими взаємодіє в межах наданих повноважень.
2.32. Сприяє підвищенню кваліфікації посадових осіб підпорядкованих відділів міської ради.
2.33. Веде особистий прийом громадян та в межах своїх повноважень готує проєкти відповідей згідно вимог чинного законодавства.
2.34. Вирішує за дорученням міського голови інші питання, пов’язані з діяльністю міської ради та її виконавчих органів.
2.35. Має право:
- за дорученням міського голови представляти раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції;
- одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
- залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
- вносити на розгляд міського голови пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету ради та апарату міської ради
- вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками ради посадових обов’язків.
- має право підпису службових документів в межах діяльності виконавчого комітету ради.
2.36. Повинен знати: Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері.
2.37. Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Секретар міської ради Наталія АВДІЄВСЬКА
ДОДАТОК 5
до розпорядження
міського голови
01.08.2025 року № 129
Виконання повноважень міського голови, секретаря міської ради,
заступників міського голови у разі їх відсутності
Посадова особа | Заміщує |
Міський голова
Медведьов О.О.Секретар міської ради
Авдієвська Н.В.
Секретар міської ради
Авдієвська Н.В.Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради
Карпенко В.М.
Заступник міського голови
Силенок С.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради
Карпенко В.М.Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради
Карпенко В.М.
Заступник міського голови
Силенок С.В.
Секретар міської ради Наталія АВДІЄВСЬКА