УКРАЇНА
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
12 серпня 2025 року
|
м. Сновськ | № 139 |
Про затвердження організаційних заходів
щодо реалізації реформи публічних інвестицій
Відповідно до норм Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та планування економічного і соціального розвитку України», постанов Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2025 року № 294 «Деякі питання розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави» та № 527 «Деякі питання управління публічними інвестиціями», наказу Міністерства фінансів України від 15 квітня 2025 року № 202 «Про затвердження примірного Положення про місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій» та інших нормативно-правових актів, а також враховуючи рекомендації Міністерства розвитку громад та територій України з метою забезпечення ефективного, прозорого та підзвітного управління публічними інвестиціями, стратегічного планування та реалізації проєктів розвитку Сновської міської територіальної громади,
з о б о в я з у ю:
Затвердити наступні заходи щодо впровадження реформи управління публічними інвестиціями в Сновській міській територіальній громаді:
- Затвердити Положення про порядок реалізації публічних інвестиційних проєктів в Сновській міській територіальній громаді (Додаток 1).
- Визначити структурний підрозділ Сновської міської ради, відповідальний за реалізацію політики у сфері управління публічними інвестиціями та здійснення експертної оцінки із наданням висновків щодо проектів та програм по Сновській міській територіальній громаді – відділ економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради.
- Розпочати процес формування Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій (СПІ) Сновської міської територіальної громади на 2026–2028 роки та в подальшому й Портфеля інвестиційних проєктів Сновської міської територіальної громади.
- Затвердити перелік відповідальних за галузі (сектори) для здійснення публічного інвестування та експертної оцінки проектів та програм по Сновській міській територіальній громаді, що додається (Додаток 2).
- Утворити місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій Сновської міської територіальної громади у складі, згідно з додатком 3 (додається) та затвердити Положення про неї (Додаток 4).
- Визначити Місцеву інвестиційну раду відповідальною за розгляд та оцінку попередніх і повних техніко-економічних обґрунтувань проєктів; визначення доцільності включення проєктів до середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій та портфеля інвестиційних проектів громади; визначення їх пріоритетності; надання пропозицій щодо вдосконалення місцевої інвестиційної політики.
- Керівникам комунальних підприємств, установ, організацій, закладів Сновської міської ради, а також відповідальним за галузі (сектори) структурним підрозділам для здійснення публічного інвестування по Сновській міській територіальній громаді:
- призначити відповідальну особу та особу, яка її замінює, за опрацювання та підготовку секторальних публічних інвестиційних проектів;
- забезпечити надання інформації про призначених осіб до відділу економічного розвитку та інвестицій для подальшої координації роботи;
- відповідальні особи зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку, узгодження та подання проектів до відділу економічного розвитку та інвестицій згідно з Інструктивним листом, що додається (Додаток 5);
- Керівникам виконавчих органів Сновської міської ради (відповідно до секторальних напрямів), керівникам комунальних підприємств, установ, організацій, закладів з врахуванням Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави, пропозицій секторальних міністерств на найближчі три роки, Стратегії розвитку Сновської міської територіальної громади на період до 2027 року та Плану заходів на 2025-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Сновської міської територіальної громади на період до 2027 року контролювати розробку та подання пропозицій щодо публічних інвестиційних проєктів (ПІП) до відділу економічного розвитку та інвестицій.
- Відділу економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради:
- визначити наскрізні стратегічні цілі на середньостроковий період на основі аналізу Стратегії розвитку Сновської міської територіальної громади на період до 2027 року та Плану заходів на 2025-2027 роки з її реалізації;
- забезпечити координацію, підготовку, оцінку та процес реалізації проєктів, координувати підготовку ініціаторами їх техніко-економічних обґрунтувань, проведення загального моніторингу та здійснення підготовки щорічного звіту про виконання середньострокового плану;
- подати фінансовому відділу Сновської міської ради проєкт середньострокового плану, схвалений місцевою інвестиційною радою;
- забезпечити внесення інформації щодо такого середньострокового плану до системи DREAM, відповідно до вимог чинного законодавства та методичних рекомендацій Міністерства відновлення та розвитку громад.
10.Фінансовому відділу Сновської міської ради подати проєкт середньострокового плану, схваленого місцевою інвестиційною радою, на затвердження виконавчим комітетом Сновської міської ради одночасно із схваленням прогнозу бюджету Сновської міської територіальної громади.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря Сновської міської ради Авдієвську Н.В.
Міський голова Олександр МЕДВЕДЬОВ
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
Положення
про порядок реалізації публічних інвестиційних проєктів у Сновській міській територіальній громаді
- Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок підготовки, оцінки, відбору, реалізації, моніторингу та завершення публічних інвестиційних проєктів (далі – ПІП), що реалізуються в Сновській міській територіальній громаді.
1.2. Положення розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», Бюджетного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2025 року № 527 «Деякі питання управління публічними інвестиціями», з урахуванням інших нормативно-правових актів.
- Етапи реалізації ПІП (далі проєкт/и)
2.1. Підготовка проєкту:
– Ініціатором проєкту може бути структурний підрозділ ОМС, комунальне підприємство, установа, організація, заклад або інша уповноважена установа.
– Готується техніко-економічне обґрунтування (ТЕО): попереднє – для всіх проєктів; повне – для проєктів вартістю понад 50 млн грн.
2.2. Оцінка проєкту:
– Проєкт проходить скринінг (перевірку відповідності критеріям).
– У разі відповідності – подається на оцінку Інвестиційної ради або інші компетентні органи.
2.3. Формування портфеля:
– Усі проєкти включаються до єдиного або галузевого портфеля проєктів за напрямками.
– Проєкти з обсягом фінансування до 50 млн грн можуть реалізовуватись поза портфелем за умови повного фінансування за рахунок місцевих джерел.
2.4. Реалізація проєкту:
– Ведеться облік і звітність у Єдиній інформаційній системі.
– У разі зміни вартості на понад 10% проєкт підлягає повторній оцінці.
2.5. Моніторинг і звітність:
– Здійснюється регулярний моніторинг результатів реалізації ПІП.
– Ініціаторам ПІП за координації виконавчого органу, визначеного Орган ОМС забезпечує подання звітності до центральних органів виконавчої влади та оновлення даних у системі.
- Роль органу місцевого самоврядування
– Визначає відповідальні підрозділи за підготовку, супровід та реалізацію ПІП.
– Забезпечує належну підготовку документації відповідно до вимог нормативно-правових актів.
– Формує пропозиції щодо включення проєктів до портфелів інвестиційних проєктів.
– Здійснює контроль за реалізацією та коригує бюджетні показники за необхідності.
- Взаємодія та відповідальність
– Усі етапи реалізації ПІП супроводжуються внесенням даних до Єдиної інформаційної системи з управління інвестиційними проєктами.
– Відповідальні особи несуть відповідальність за достовірність даних, дотримання строків і ефективність використання бюджетних коштів.
– Рекомендується забезпечити координацію з міжвідомчими комісіями та Міністерством економіки України.
- Прикінцеві положення
– Усі зміни до Положення погоджуються відповідно до процедур внутрішнього нормативного регулювання Сновської міської ради.
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій міської ради Світлана МАТЧАНА
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
Перелік
відповідальних за галузі (сектори) для здійснення публічного інвестування та експертної оцінки проектів та програм
по Сновській міській територіальній громаді
№ з/п | Галузь (сектор) для публічного інвестування
|
Найменування структурного підрозділу, іншого виконавчого органу Сновської міської ради, відповідального за галузі (сектори) |
1 | Громадська безпека | Сектор з питань праці та надзвичайних ситуацій |
2 | Протимінна діяльність | |
3 | Правова діяльність та судочинство | Відділ юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами |
4 | Аграрна | Відділ земельних відносин та агропромислового розвитку |
5 | Довкілля | |
6 | Економічна діяльність | Відділ економічного розвитку та інвестицій |
7 | Енергетика | Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та транспорту |
8 | Житло | |
9 | Муніципальна інфраструктура та послуги | |
10 | Транспорт | |
11 | Соціальна сфера | Сектор соціального захисту населення |
КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» | ||
12 | Публічні послуги і повʼязана з ними цифровізація | Відділ «Центр надання адміністративних послуг» |
13 | Культура та інформація | Відділ культури і туризму |
14 | Охорона здоров’я | КНП «Сновська ЦРЛ»
КНП «Сновський центр ПМД» |
15 | Освіта і наука | Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту |
16 | Спорт і фізичне виховання |
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій міської ради Світлана МАТЧАНА
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
Склад
місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій
Сновської міської територіальної громади
Савченко
Ліна Георгіївна |
– | начальник фінансового відділу Сновської міської ради, голова комісії
|
Виблова
Світлана Анатоліївна |
–
|
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Сновської міської ради, заступник голови комісії
|
Гребенюк
Лілія Миколаївна |
– |
заступник начальника фінансового відділу Сновської міської ради, секретар комісії |
Члени комісії:
|
||
Авдієвська
Наталія Володимирівна
|
– | секретар Сновської міської ради |
Карпенко
Володимир Миколайович
|
— | керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Сновської міської ради |
Силенок
Сергій Вадимович |
– | заступник Сновського міського голови |
Аникієнко
Олена Аркадіївна |
— | начальник відділу житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та транспорту Сновської міської ради |
Біліченко
Алла Володимирівна |
— | завідувач сектору соціального захисту населення Сновської міської ради |
Богдан
Ігор Леонідович |
— | радник Сновського міського голови |
Добненко
Наталія Михайлівна |
– | начальник відділу культури і туризму Сновської міської ради, депутат Сновської міської ради |
Єрмоленко
Юлія Володимирівна |
— | головний спеціаліст відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Сновської міської ради |
Матчана
Світлана Михайлівна |
— | начальник відділу економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради |
Мірошниченко
Лариса Олександрівна |
– | в. о. начальника управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сновської міської ради |
Мося
Наталія Степанівна |
— | завідувач сектору з питань праці та надзвичайних ситуацій Сновської міської ради |
Хоменко
Світлана Миколаївна |
— | директор КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Сновської міської ради |
Шарпан
Олена Іванівна |
– | генеральний директор КНП «Сновській Центр первинної медичної допомоги» |
Шило
Тетяна Михайлівна |
— | завідувач сектору публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності Сновської міської ради |
Якубовська
Ірина Володимирівна |
– | генеральний директор КНП «Сновська ЦРЛ», депутат Сновської міської ради |
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій міської ради Світлана МАТЧАНА
Додаток 4
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
ПОЛОЖЕННЯ
про місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій
Сновської міської територіальної громади
1.Місцева комісія з питань розподілу публічних інвестицій Сновської міської територіальної громади (далі –Комісія) є тимчасовим консультативно – дорадчим органом Сновської міської ради, який утворюється з метою розподілу коштів бюджету Сновської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів (далі – проєктів) та програм публічних інвестицій (далі – програм).
Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, з урахуванням інших нормативно-правових актів.
2.Основним завданням Комісії є:
– розподіл публічних інвестицій на середньостроковий період з урахуванням критеріїв пріоритетності, ступеня готовності та наявності відповідного джерела фінансового забезпечення;
– застосування єдиних підходів до визначення оптимальних джерел та механізмів фінансового забезпечення проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Сновської міської територіальної громади з огляду на характеристики таких проєктів та програм;
– забезпечення дотримання граничних обсягів видатків, надання кредитів з бюджету Сновської міської територіальної громади та місцевого гарантованого боргу на середньостроковий період за різними складовими публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків;
– сприяння ефективному використанню коштів бюджету Сновської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Сновської міської територіальної громади.
3.Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
– розглядає та схвалює консолідований перелік публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію на плановий та на два наступні за плановим бюджетні періоди в розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення;
– здійснює аналіз результатів моніторингу підготовки та реалізації затверджених у переліку проєктів та програм та за його результатами готує і подає фінансовому відділу Сновської міської ради для прийняття відповідних рішень пропозиції та рекомендації щодо коригування або припинення (зупинення) фінансового забезпечення таких проєктів та програм;
– подає місцевій інвестиційній раді розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.
4.Комісія має право:
– залучати до участі у своїй роботі представників виконавчих органів ради, центральних органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою);
– отримувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
– організовувати проведення нарад та інших заходів.
5.Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
6.Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії. Головою Комісії є керівник місцевого фінансового органу. Кількісний та персональний склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови, або особи, яка його замінює. Інформація про склад та Положення про комісію розміщується на офіційному вебсайті Сновської міської ради.
7.Голова комісії:
– вносить у разі потреби пропозиції щодо змін у її складі;
– планує та координує діяльність, а також здійснює загальне керівництво комісією;
– скликає засідання комісії та головує на них.
У разі відсутності голови комісії його обов’язки виконує заступник голови комісії.
8.Секретар комісії:
– готує матеріали, необхідні для роботи комісії;
– забезпечує інформування членів комісії та всіх запрошених осіб про дату, час та місце проведення засідань комісії;
– веде та оформлює протоколи засідань комісії.
9.Формою роботи комісії є засідання, що проводяться за рішенням її голови.
Засідання комісії проводить її голова, а в разі відсутності – заступник голови комісії.
Голова комісії може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу (онлайн) із використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена комісії в такому режимі у засіданні.
Засідання комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.
10.На своїх засіданнях комісія розробляє пропозиції (рекомендації) з питань, що належать до її компетенції.
Пропозиції (рекомендації) вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції (рекомендації) комісії оформлюються протоколами засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається всім членам комісії.
Член комісії, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти в письмовій формі свою окрему думку, яка додається до протоколу засідання.
11.Організаційне, інформаційне, матеріально – технічне забезпечення діяльності комісії здійснює фінансовий відділ Сновської міської ради.
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій міської ради Світлана МАТЧАНА
Додаток 5
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
Інструктивний лист
щодо формування середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Сновської МТГ
(для відповідальних за галузі (сектори) структурним підрозділам, іншим виконавчим органам)
Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій Сновської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – середньостроковий план) створює основу для побудови ефективної та дієвої системи управління публічними інвестиціями на регіональному та місцевому рівнях, що забезпечить оптимізацію використання бюджетних коштів, підвищення прозорості у використанні публічних коштів та інтеграцію публічних інвестицій у загальний процес стратегічного планування та дозволить зосередити ресурси на найбільш важливих для суспільства публічних інвестиційних проектах (далі – проект) та програмах публічних інвестицій (далі – програма).
Частиною третьою статті 752 Бюджетного кодексу України встановлено, що пріоритетні галузі та основні напрями публічного інвестування відповідно до цілей державної політики в розрізі сфер діяльності для громади, відповідний орієнтовний розподіл бюджетних коштів за рахунок усіх джерел, наскрізні стратегічні цілі здійснення публічних інвестицій визначаються середньостроковим планом пріоритетних публічних інвестицій громади, що готується одночасно з прогнозом місцевого бюджету.
Cередньостроковий план схвалюється місцевою інвестиційною радою і затверджується виконавчим комітетом Сновської міської ради одночасно із схваленням прогнозу бюджету Сновської міської територіальної громади.
Середньостроковий план розробляється на плановий і наступні за плановим два бюджетних періоди щороку під час складання прогнозу місцевого бюджету.
Підготовку проекту середньострокового плану забезпечує структурний підрозділ відповідальний за реалізацію політики у сфері управління публічними інвестиціями – відділ економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради.
Під час підготовки пропозицій до середньострокового плану відповідальні за галузь (сектор) структурні підрозділи, що визначені додатком 2 до розпорядження, проводять консультації та отримують у встановленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від:
інших структурних підрозділів в межах органу;
підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління.
Пропозиція до середньострокового плану складається відповідальними за галузь (сектор) структурними підрозділами Сновської міської ради за формою згідно додатку 6 (додається до розпорядження), після чого відповідальні за галузь (сектор) структурні підрозділи забезпечують подання таких пропозицій до відділу економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради.
Пропозиція до середньострокового плану містить:
Поле “Галузь (сектор) для публічного інвестування”, в якому зазначають конкретну назву галузі (сектора), якої стосується Пропозиція до середньострокового плану.
Поле “Підсектор”, в якому зазначають конкретну назву підсектора у межах галузі (сектора), до якої формуються Пропозиція до середньострокового плану. Вибір підсектору дозволяє уточнити область, в якій будуть здійснюватися інвестиції, та допомагає зосередитися на специфічних потребах і можливостях, що існують у цій сфері.
Графу: “Напрям публічного інвестування”, в якій зазначають коротку назву, що відображає суть даного напряму. Напрям публічного інвестування означає конкретну сферу діяльності регіону (територіальної громади) в рамках певних секторів (галузей), куди спрямовуються публічні фінансові ресурси для підготовки та реалізації проектів і програм.
Графу: “Обґрунтування напряму”, в якій зазначають обґрунтування, чому цей напрям є важливим для реалізації. Тут слід обґрунтувати значення напряму для розвитку відповідної галузі (сектору), продемонструвати його вплив на економічний, соціальний чи екологічний прогрес, а також вказати на потреби та проблеми, які він має вирішити.
Графу “Пріоритетність напряму”, в якій необхідно визначити пріоритетні (основні) напрями для вашої громади в розрізі секторів (галузей). Це дозволить зосередити ресурси та зусилля на тих сферах, які мають найбільший потенціал для розвитку та зростання. Визначення пріоритетів допоможе в ефективному плануванні та реалізації публічних інвестиційних проектів/програм у відповідних секторах.
Графу “Фактичні витрати на реалізацію напряму, грн”, в якій зазначають обсяг вже витрачених коштів, якщо проект/програма, що пов’язана з даним напрямом, вже реалізуються.
Графу “План на поточний рік (2025), грн”, в якій зазначають суму коштів, яка потрібна для реалізації обраного напряму в 2025 році та яка дозволить визначити фінансові ресурси, що планується залучити для виконання запланованих заходів та реалізації проектів/програм у зазначеному періоді.
Графу “Орієнтовні потреби щодо здійснення публічних інвестицій, прогнозовані фінансові потреби на наступні роки, грн”, в якій зазначають орієнтовні фінансові потреби для реалізації обраного напряму у розрізі кожного року (2026, 2027, 2028).
Графу “Стратегічний документ”, в якій зазначають назву стратегічного документу, зокрема Стратегію розвитку Сновської міської територіальної громади на період до 2027 року (далі Стратегія).
Графу “Посилання на документ”, в якій зазначають URL-адресу з відкритих джерел, де можна знайти стратегічний документ. Це може бути посилання на офіційний веб-сайт, портал чи інший ресурс, де документ доступний для загального ознайомлення.
Графу “Операційний рівень, пов’язане завдання”, в якій зазначають номер завдання зі Стратегії, якщо такий є, а також у відповідному полі слід вписати повну назву завдання зі Стратегії для встановлення чіткого зв’язку між вашими діями в рамках обраного напрямку публічних інвестицій та стратегічними цілями, викладеними у Стратегії.
Графу “Цільові показники”, в якій зазначають конкретні цільові показники до кожного напряму публічного інвестування з урахуванням наскрізних стратегічних цілей (енергоефективність, реагування на зміни клімату, гендерну рівність, безбар’єрність) здійснення публічних інвестицій, що дозволять виміряти ефективність та результативність виконання такого напряму, а також відслідковувати прогрес.
Ці показники повинні бути конкретні, вимірювані, досяжні та релевантні.
Для кожного цільового показника заповнюють наступні поля:
“Назва цільового показника” – конкретний показник, що характеризує очікуваний результат.
“Базове значення” – фактичне значення показника на момент формування напряму.
“Одиниця вимірювання” – вкажіть, в яких одиницях вимірюється показник (наприклад, відсотки, одиниці, гривні тощо).
“Джерело показника” – зазначте, звідки беруться дані для розрахунку цільового показника (статистика, внутрішні звіти, дослідження або інші достовірні джерела).
“Цільове значення 2026 рік” – значення показника на 2026 рік (враховуючи попереднє значення).
“Цільове значення 2027 рік” – аналогічно, значення показника на 2027 рік (враховуючи попереднє значення на 2026 рік).
“Цільове значення 2028 рік” – значення показника на 2028 рік (враховуючи попереднє значення на 2027 рік).
У випадках, коли реалізація напряму публічного інвестування запланована на більше ніж три роки (2026 рік, 2027 рік, 2028 рік), включаючи 2029 та 2030 роки, необхідно додатково зазначити цільові показники для цих років. Це дозволить комплексно оцінити результати та забезпечити належне прогнозування ефективності публічних інвестицій.
Графу “Назва критерію відповідності”, в якій зазначають критерії, що встановлюють параметри входження для проектів та програм до обраного напряму. Ці критерії повинні містити вимоги, відповідно до яких майбутні подані проекти та програми можуть бути віднесені до цього напрямку публічного інвестування.
Графу “Варіанти відповіді до критеріїв (так/ні)”, в якій зазначають “Рівні застосування: ПІП” та “Рівні застосування: Програма”, необхідно вказати, чи стосуються наведені питання конкретних проектів/програм (так/ні).
В блоці “Секторально-специфічні питання та контрольні питання” необхідно заповнити наступні поля:
“Секторальне питання” – необхідно сформувати питання, відповіді на які надаватимуться відповідальними структурними підрозділами за проведення галузевої (секторальної) експертної оцінки та/або експертної оцінки на регіональному (місцевому рівні), такі питання допоможуть оцінювачу повно та об’єктивно оцінити майбутній проект/програму на галузевій (секторальній) експертній оцінці та/або експертній оцінці проектів/програм, які претендуватимуть на потрапляння до обраного напрям
“Рівні застосування: ПІП” та “Рівні застосування: Програма” – необхідно вказати, чи стосуються наведені питання конкретних проектів/програм (так/ні).
“Контрольне питання 1” – сформулюйте контрольне питання, яке допоможе зрозуміти сутність проекту та його відповідність критеріям, які будуть ставитись ініціатору проекту/програми та допоможуть відповідальному структурному підрозділу за проведення галузевої (секторальної) експертної оцінки та/або експертної оцінки сформулювати повну, точну відповідь на секторальне питання, оскільки при виборі напряму публічного інвестування, з яким пов’язаний відповідний проект/програма, ініціатор повинен надати додаткову інформацію та/або відповіді на сформовані відповідальним структурним підрозділом за проведення галузевої (секторальної) експертної оцінки та/або експертної оцінки на регіональному (місцевому) рівні питання.
“Варіанти відповідей до контрольного питання 1” – надайте можливі варіанти відповідей, що розкривають сутність контрольного запитання і будуть корисними для оцінювача.
“Контрольне питання 2” – сформулюйте ще одне контрольне запитання, яке доповнює перше та сприятиме більш повному аналізу.
“Варіанти відповідей до контрольного питання 2” – надайте можливі варіанти відповідей на друге контрольне питання, що дозволяють скласти цілісну картину проекту.
Графу “Обґрунтування розрахунків орієнтовних фінансових потреб”, у якій необхідно обґрунтувати та пояснити орієнтовні фінансові потреби для реалізації публічних інвестицій в розрізі кожного напряму на відповідний період. Ці потреби повинні бути представлені з поділом за роками та з урахуванням цільових показників для кожного року.
У разі виявлення за результатами аналізу поданих пропозицій невідповідності пропозиції до середньострокового плану вимогам інструктивного листа відділ економічного розвитку та інвестицій протягом п’яти робочих днів з дати отримання такої пропозиції повертає її для доопрацювання відповідальному галузевому (секторальному) структурному підрозділу із відповідними обґрунтуваннями.
Відповідальний галузевий (секторальний) структурний підрозділ, протягом п’яти робочих днів з дня отримання від відділу економічного розвитку та інвестицій доопрацьованої пропозиції з відповідними обґрунтуваннями забезпечує доопрацювання такої пропозиції та повторне її подання до відділу економічного розвитку та інвестицій.
У разі необхідності, відділ економічного розвитку та інвестицій проводить консультації із галузевими (секторальними) структурними підрозділами, для узгодження позицій щодо пропозицій до середньострокового плану.
Відділ економічного розвитку та інвестицій здійснює аналіз пропозицій до середньострокового плану, поданих відповідальними за галузь (сектор) структурними підрозділами, узагальнення отриманої інформації та формування проекту середньострокового плану.
Після доведення фінансовим відділом інформації щодо орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій на середньостроковий період, відділ економічного розвитку та інвестицій формує пропозиції щодо попереднього розподілу зазначеного обсягу за основними напрямами публічного інвестування, а в разі неможливості поділу за напрямами – за галузями (секторами). На подальшому етапі відповідальні за секторальні напрямки забезпечують детальний розподіл коштів за конкретними напрямами інвестування, що сприятиме ефективнішому використанню бюджетних ресурсів та досягненню поставлених стратегічних цілей розвитку громади.
Під час формування пропозицій щодо попереднього розподілу орієнтовного граничного сукупного обсягу публічних інвестицій відділ економічного розвитку та інвестицій проводить консультації (наради) за участю представників фінансового
відділу та відповідальних за галузь (сектор) структурними підрозділами для узгодження позицій щодо обсягу коштів для кожної галузі (сектору).
Відділ економічного розвитку та інвестицій подає на схвалення місцевої інвестиційної ради сформований проект середньострокового плану із пропозиціями щодо визначення основних напрямів публічного інвестування регіону (територіальної громади) та орієнтовним розподілом коштів за основними напрямами публічного інвестування в розрізі сфер діяльності.
Після схвалення проекту середньострокового плану місцевою інвестиційною радою, відділ економічного розвитку та інвестицій подає його фінансовому відділу.
Фінансовий відділ подає проект середньострокового плану, схвалений Місцевою інвестиційною радою, на затвердження виконавчого комітету Сновської міської ради одночасно із схваленням прогнозу бюджету Сновської міської територіальної громади.
У разі, якщо під час формування переліку підсекторів в рамках галузі (сектору) для публічного інвестування, необхідний підсектор відсутній – необхідно офіційно звернутись до Мінекономіки з аргументованим листом щодо необхідності додати новий підсектор та зазначити з яким напрямом/напрямами для публічного інвестування буде пов’язаний такий підсектор. При цьому копія такого листа направляється на адресу електронної пошти info@dream-office.org.
Начальник відділу економічного
розвитку та інвестицій міської ради Світлана МАТЧАНА
Додаток 6
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Сновського міського голови
12 серпня 2025 року № 139
Пропозиція
до середньострокового плану Сновської МТГ
___________________________________________________
(структурний підрозділ)
Галузь (сектор) для публічного інвестування _________________________________________________________________
Підсектор* _____________________________________________________________________________________________
Напрям публічного інвестування | Обґрунтування напряму | Пріоритетність напряму | Фактичні витрати на реалізацію напряму,
(за наявності) грн |
План на поточний рік (2025)
грн
|
Орієнтовні потреби щодо здійснення
публічних інвестицій, прогнозовані фінансові потреби на наступні роки, грн |
||||
2026 | 2027 | 2028 | |||||||
Напрям 1 (назва) | |||||||||
Напрям 2 (назва) | |||||||||
Стратегічний документ | Посилання на документ | Операційний рівень, пов’язане завдання | |||||||
Номер завдання | Назва
завдання |
||||||||
Цільові показники
(уточнюють кінцевий результат, який хочемо отримати за результатом напряму) |
|||||||||
Назва цільового показника | Базове значення | Одиниця вимірювання | Джерело показника | Цільове значення
2026 рік |
Цільове значення
2027 рік |
Цільове значення
2028 рік |
|||
Критерії відповідності, які задають параметри входження для проектів та програм до напряму | |||||||||
Критерій відповідності | Варіанти відповіді до критеріїв
(так/ні) |
Рівні застосування: ПІП | Рівні застосування:
Програма |
||||||
Секторально-специфічні та контрольні питання | |||||||||
Секторальне питання | Рівні застосування: ПІП | Рівні застосування: Програма | Контрольне питання 1 | Варіанти відповідей до контрольного питання 1 | Контрольне питання 2 | Варіанти відповідей до контрольного питання 2 | |||
Обґрунтування розрахунків орієнтовних фінансових потреб | |||||||||
Примітка.* Під час формування Пропозиції до середньострокового плану таблиця заповнюються відповідно до кількості підсекторів у кожній галузі (секторі) для публічного інвестування. У разі наявності двох і більше підсекторів необхідно заповнити таблицю для кожного підсектора окремо.