» » ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення з приводу перейменування провулку на території Сновської міської територіальної громади

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення з приводу перейменування провулку на території Сновської міської територіальної громади

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення громадського обговорення з приводу перейменування провулку на території Сновської міської територіальної громади

1.Найменування організатора громадського обговорення:  Сновська міська рада

2. Ініціатор: 11-й Прикордонний загін ДПСУ, де служив загиблий Герой

3. Найменування провулку, що пропонуються для перейменування:

– провулок імені Неретіна в м. Сновськ Корюківського  району Чернігівської області на провулок Дмитра Ященка;

4. Тривалість проведення громадського обговорення: з 19.12.2023 року по 19.02.2024 рік.

5. Спосіб проведення громадського обговорення та подання пропозицій:

у формі електронних консультацій на платформі E-DEM.

6. Місцезнаходження та (або) адреса електронної пошти організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення:

15200, м. Сновськ, вул. Незалежності, 19, Сновська міська рада, каб. 30.

е-mail: rada15200@gmail.com

7. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення: результати проведення  громадського обговорення буде опубліковано на офіційному веб – сайті Сновської міської ради: https://snovmr.gov.ua

Громадське обговорення здійснюватиметься у відповідності до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топоніміїв»Положення «Про порядок найменування та перейменування вулиць, провулків, площ, скверів, та інших об’єктів на території Сновської міської ради».