» » » ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Папір офісний, файли (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя)за процедурою відкриті торги з особливостями.

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Папір офісний, файли (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя)за процедурою відкриті торги з особливостями.

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ: 04061932
  2. Категорія предмета закупівлі: товар
  3. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Папір офісний, файли (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя).
  4. Дата оголошення11 жовтня 2024 року
  5. Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
  6. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2024-10-11-003920-a.

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-11-003131-a.

Очікуваний обсяг закупівлі: 95 одиниць

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:15000,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2024 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2022-2023 роках на функціонування Сновської міської ради;

— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору по 10.2024 року.

У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

Потреба у канцелярському приладді 

 

Назва Кількість
1 Файли А4+40 мкм 100шт 10 уп.
2 Папір офісний A4 80г/м 500арк С+ 85 пачок.

 

 

Уповноважена особа, завідувач сектору

 з публічних закупівель відділу бухгалтерського

 обліку та звітності Сновської міської ради                                                                            Тетяна ШИЛО