(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ:04061932
- Категорія предмета закупівлі: товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцелярських товарів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, олівець, папір офісний А-4, папка картонна, швидкозшивач, скоби, скріпки, біндер, блок паперу для нотаток (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).
- Дата оголошення 30 січня 2025 року
- Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-30-001909-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-30-001557-a
Очікуваний обсяг закупівлі: 680 одиниць
- Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 17306,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;
— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по 20.02.2025 року.
У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Потреба у канцелярському приладді
№ | Назва | Кількість | |
1. | Ручка масляна синя | шт. | 50 |
2. | Фарба штемпельна синя 30мл | шт. | 6 |
3. | Файли А4+40 мкм глянцеві 100шт | уп. | 10 |
4. | Коректор-ручка 3 мл ВМ мет. кінчик | шт | 15 |
5. | Реєстратор А4 5см | шт. | 5 |
6. | Реєстратор А4 7,5см | шт. | 5 |
7. | Олівець з ластиком | шт. | 20 |
8. | Папір офісний A4 80г/м 500 арк С+ | уп. | 75 |
9. | Папка картонная на завязках А4 0. 3мм | шт | 50 |
10. | Швидкозшивач картон А4 (металевий механізм для зшивання документів) | шт | 200 |
11. | Швидкозшивач глянц А4 | шт | 100 |
12. | Скоби степлерні №24/6 | уп | 20 |
13. | Скріпки 28мм/100 шт кольорові | уп | 50 |
14. | Блок паперу для нотаток 90х90 900 арк | шт | 24 |
15. | Біндер 25мм | шт | 50 |
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО