» » » ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцелярських товарів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, олівець, папір офісний А-4, папка картонна, швидкозшивач, скоби, скріпки, біндер, блок паперу для нотаток (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцелярських товарів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, олівець, папір офісний А-4, папка картонна, швидкозшивач, скоби, скріпки, біндер, блок паперу для нотаток (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ:04061932
  1. Категорія предмета закупівлі: товар
  2. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцелярських товарів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, олівець, папір офісний А-4, папка картонна, швидкозшивач, скоби, скріпки, біндер, блок паперу для нотаток (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).
  3. Дата оголошення 30 січня  2025 року
  4. Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
  5. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-30-001909-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-30-001557-a

Очікуваний обсяг закупівлі: 680 одиниць

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:          17306,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;

— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору по 20.02.2025 року.

У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

Потреба у канцелярському приладді 

  Назва Кількість
1. Ручка  масляна синя шт. 50
2. Фарба штемпельна синя 30мл шт. 6
3. Файли А4+40 мкм глянцеві 100шт уп. 10
4. Коректор-ручка 3 мл ВМ мет. кінчик шт 15
5. Реєстратор А4 5см шт. 5
6. Реєстратор А4 7,5см шт. 5
7. Олівець з ластиком шт. 20
8. Папір офісний A4 80г/м 500 арк С+ уп. 75
9. Папка картонная на завязках А4 0. 3мм шт 50
10. Швидкозшивач картон  А4 (металевий механізм для зшивання документів) шт 200
11. Швидкозшивач глянц А4 шт 100
12. Скоби степлерні №24/6 уп 20
13. Скріпки 28мм/100 шт кольорові уп 50
14. Блок паперу для нотаток 90х90  900 арк шт 24
15. Біндер 25мм шт 50

 

 Уповноважена особа, завідувач сектору

 з публічних закупівель відділу бухгалтерського

 обліку та звітності Сновської міської ради                                                                                     Тетяна ШИЛО