» » » ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, клей, гумка, олівець, папір офісний А-4, папір офісний А-3 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, клей, гумка, олівець, папір офісний А-4, папір офісний А-3 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ: 04061932
  2. Категорія предмета закупівлі: товар
  3. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, клей, гумка, олівець, папір офісний А-4, папір офісний А-3 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).
  4. Дата оголошення 28 гсічня  2025 року
  5. Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
  6. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-28-010397-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-28-008381-a

Очікуваний обсяг закупівлі: 728 штук

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:          29025,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;

— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору по 20.02.2025 року.

У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

Потреба у канцелярському приладді 

 

Назва Кількість
1. Ручка  масляна синя шт. 100
2. Фарба штемпельна синя 30мл б. 4
3. Файли А4+40 мкм глянцеві 100шт  уп. 25
4. Коректор стрічка 5мм х 20м шт 25
5. Коректор-ручка 3 мл ВМ мет. кінчик шт 20
6. Реєстратор А4 5см шт. 10
7. Реєстратор А4 7,5см  шт. 10
8. Клей ПВА 100мл ковпачок дозатор шт. 15
9. Клей-олівець (Amos, BUROMAX EXPERT) 15гр  шт. 15
10. Клей-олівець (Amos, BUROMAX EXPERT) 35гр шт. 5
11. Гумка 41x14x8мм шт. 10
12. Олівець з ластиком шт. 35
13. Папір офісний A4 80г/м 500арк С+  уп. 125
14. Папір офісний A3 Premier 80 г/м 500арк. уп 1
15. Стікери-закладки для нотаток (клейкі) уп 10
16. Ножиці офісні, 21 см шт 3
17. Ніж канцелярський мал 9мм мет. напр. + 2 леза шт 2
18. Скотч 12х10 ярд шт 20
19. Скотч 45х100×0,040 прозорий  шт 15
20. Скоби степлерні №10 1000 шт. уп 30
21. Скоби степлерні №23/24 1000шт уп 2
22. Скоби степлерні №24/6 уп 30
23. Нитки бавовняні (для підшивки документів) Buromax 520 метрів  шт 3
24. Степлер №10 шт 5
25. Степлер № 23 шт 2
26. Скріпки 25мм/100шт уп 20
27. Скріпки 28мм/100шт кольорові уп 20
28. Кнопки 100шт золото уп 10
29. Папір клейкий 75*75 400 арк шт 8
30. Блок паперу для нотаток 90х90  900 арк шт 10
31. Біндери 19мм шт 50
32. Калькулятор158*203*31мм 12разр шт 4
33. Лінійка 30см пластик прозора шт 3
34. Точилка для олівців шт 15
35. Біндер 25мм шт 50
36. Маркер текстовий 3 кольоровий уп 3
37. Маркер Permanent, 1 мм круглий чорний шт 4
38. Набір магнітів для дошки шт 1
39. Календар настінний квартальний 2025 р.,3 пр. шт 4
40. Подушка штемпельна  70*110мм шт 4

 

 Уповноважена особа, завідувач сектору

 з публічних закупівель відділу бухгалтерського

 обліку та звітності Сновської міської ради                                             Тетяна ШИЛО