(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
- Місце знаходження:
Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.
Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19
- Код ЄДРПОУ: 04061932
- Категорія предмета закупівлі: товар
- Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна, фарба штемпельна, файли, коректор, реєстратор, клей, гумка, олівець, папір офісний А-4, папір офісний А-3 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби).
- Дата оголошення 28 гсічня 2025 року
- Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
- Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-01-28-010397-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-28-008381-a
Очікуваний обсяг закупівлі: 728 штук
- Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 29025,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
- Розмір бюджетного призначення:
Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2025 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2023-2024 роках на функціонування Сновської міської ради;
— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з дати укладання договору по 20.02.2025 року.
У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську раду Корюківського району Чернігівської області.
Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».
Потреба у канцелярському приладді
№ | Назва | Кількість | |
1. | Ручка масляна синя | шт. | 100 |
2. | Фарба штемпельна синя 30мл | б. | 4 |
3. | Файли А4+40 мкм глянцеві 100шт | уп. | 25 |
4. | Коректор стрічка 5мм х 20м | шт | 25 |
5. | Коректор-ручка 3 мл ВМ мет. кінчик | шт | 20 |
6. | Реєстратор А4 5см | шт. | 10 |
7. | Реєстратор А4 7,5см | шт. | 10 |
8. | Клей ПВА 100мл ковпачок дозатор | шт. | 15 |
9. | Клей-олівець (Amos, BUROMAX EXPERT) 15гр | шт. | 15 |
10. | Клей-олівець (Amos, BUROMAX EXPERT) 35гр | шт. | 5 |
11. | Гумка 41x14x8мм | шт. | 10 |
12. | Олівець з ластиком | шт. | 35 |
13. | Папір офісний A4 80г/м 500арк С+ | уп. | 125 |
14. | Папір офісний A3 Premier 80 г/м 500арк. | уп | 1 |
15. | Стікери-закладки для нотаток (клейкі) | уп | 10 |
16. | Ножиці офісні, 21 см | шт | 3 |
17. | Ніж канцелярський мал 9мм мет. напр. + 2 леза | шт | 2 |
18. | Скотч 12х10 ярд | шт | 20 |
19. | Скотч 45х100×0,040 прозорий | шт | 15 |
20. | Скоби степлерні №10 1000 шт. | уп | 30 |
21. | Скоби степлерні №23/24 1000шт | уп | 2 |
22. | Скоби степлерні №24/6 | уп | 30 |
23. | Нитки бавовняні (для підшивки документів) Buromax 520 метрів | шт | 3 |
24. | Степлер №10 | шт | 5 |
25. | Степлер № 23 | шт | 2 |
26. | Скріпки 25мм/100шт | уп | 20 |
27. | Скріпки 28мм/100шт кольорові | уп | 20 |
28. | Кнопки 100шт золото | уп | 10 |
29. | Папір клейкий 75*75 400 арк | шт | 8 |
30. | Блок паперу для нотаток 90х90 900 арк | шт | 10 |
31. | Біндери 19мм | шт | 50 |
32. | Калькулятор158*203*31мм 12разр | шт | 4 |
33. | Лінійка 30см пластик прозора | шт | 3 |
34. | Точилка для олівців | шт | 15 |
35. | Біндер 25мм | шт | 50 |
36. | Маркер текстовий 3 кольоровий | уп | 3 |
37. | Маркер Permanent, 1 мм круглий чорний | шт | 4 |
38. | Набір магнітів для дошки | шт | 1 |
39. | Календар настінний квартальний 2025 р.,3 пр. | шт | 4 |
40. | Подушка штемпельна 70*110мм | шт | 4 |
Уповноважена особа, завідувач сектору
з публічних закупівель відділу бухгалтерського
обліку та звітності Сновської міської ради Тетяна ШИЛО