» » » ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли А4, коректор стрічковий, коректор-ручка, реєстратор А4 5см, реєстратор А4 7,5см, клей ПВА, клей-олівець, гумка, олівець, папір офісний, папка “Справа”А4, діркопробивач, швидкозшивач, фотопапір, ножиці офісні, маркер перманентний, папка з двома притисками, скотч, скотч прозорий   (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя), за процедурою відкриті торги з особливостями.

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли А4, коректор стрічковий, коректор-ручка, реєстратор А4 5см, реєстратор А4 7,5см, клей ПВА, клей-олівець, гумка, олівець, папір офісний, папка “Справа”А4, діркопробивач, швидкозшивач, фотопапір, ножиці офісні, маркер перманентний, папка з двома притисками, скотч, скотч прозорий   (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя), за процедурою відкриті торги з особливостями.

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
  2. Місце знаходження:

Юридична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19.

Фактична адреса: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19

  1. Код ЄДРПОУ: 04061932
  2. Категорія предмета закупівлі: товар
  3. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Придбання канцтоварів, а саме: ручка масляна синя, фарба штемпельна, файли А4, коректор стрічковий, коректор-ручка, реєстратор А4 5см, реєстратор А4 7,5см, клей ПВА, клей-олівець,гумка, олівець, папір офісний, папка “Справа”А4, діркопробивач, швидкозшивач, фотопапір, ножиці офісні, маркер перманентний, папка з двома притисками, скотч, скотч прозорий (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя).
  4. Дата оголошення19 серпня 2024 року
  5. Процедура закупівлі:відкриті торги з особливостями
  6. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2024-08-19-004472-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-19-003646-a.

Очікуваний обсяг закупівлі: Дизельне паливо – 697  одиниць

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:15000,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання канцтоварів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, та з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

  1. Розмір бюджетного призначення: 

Розрахунок потреби на придбання канцтоварів 2024 році підтверджений розрахунками виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на придбання канцтоварів у 2022-2023 роках на функціонування Сновської міської ради;

— забезпечення суворого режиму економії у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на канцелярські товари з бюджету протягом бюджетного періоду.

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору по 09.2024 року.

У разі закупівлі канцтоварів , за своїми характеристиками товар повинен відповідати вимогам діючих норм та стандартів, що діють на території України.

Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: Придбання канцелярських товарів здійснюється для забезпечення безперебійної роботи під час виконання функцій та завдань, покладених на Сновську міську  раду Корюківського району Чернігівської області.

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

Потреба у канцелярському приладді 

Назва Кількість
1 Ручка 1В “Silver” масляна синя 50шт.
2 Фарба штемпельна синя 30мл 4б.
3 Файли А4+40 мкм 100шт 10 уп.
4 Коректор стрічка 5мм х 6м 20шт
5 Коректор-ручка 3 мл ВМ мет. кінчик 20шт
6 Реєстратор А4 5см 10 шт.
7 Реєстратор А4 7,5см 8 шт.
8 Клей ПВА 100мл ковпачок дозатор 10 шт.
9 Клей-олівець Amos 15гр 15 шт.
10 Гумка 41x14x8мм 26 шт.
11 Олівець з ластиком 50шт.
12 Папір офісний A4 80г/м 500арк С+ 50 уп.
13 Папка “Справа” А4 200шт
14 Діркопробивач 20 арк Axent Exakt-2 металевий з лінійкою 3шт
15 Швидкозшивач картон Укр А4 150шт
16 Фотопапір глянц. А4 100 арк 180г/м 1 уп
17 Ножиці офісні, 21 см 5 шт
18 Маркер перманентний 2,5мм чорний 5шт
19 Папка з двома притисками CLIP B+C 700мкм 20шт
20 Скотч 12х10 ярд 20 шт
21 Скотч 45х100×0,040 прозорий 20 шт

 

 

Уповноважена особа, завідувач сектору

 з публічних закупівель відділу бухгалтерського

 обліку та звітності Сновської міської ради                               Тетяна ШИЛО