Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли, папки на зав’язках, швидкозшивачі паперові (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя) UA-2023-08-10-005777-a, відкриті торги з особливостями
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування замовника: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області;
Місцезнаходження замовника: 15200, Україна, Чернігівська обл., Корюківський район, місто Сновськ, вул. Незалежності будинок 19;.
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04061932
Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознаки – у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків (пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання пально-мастильних матеріалів, а саме : Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли, папки на зав’язках, швидкозшивачі паперові (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-10-005777-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 21800,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно середньої вартості на ринку канцелярських товарів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Керуючись:
Та враховуючи необхідність поповнення матеріальної складової резервного фонду Сновської міської ради, необхідно придбати:
Назва закупівлі: «Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли, скоби, скріпки, клей-олівець»
Очікувана вартість закупівлі: 21800,00 грн.
Товар повинен відповідати наступним характеристикам:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі
Конкретне найменування товарів | Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли, папки на зав’язках, швидкозшивачі паперові |
Код ДК 021:2015 | ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя) |
Місце поставки послуг | 15200, Україна, Чернігівська область, Корюківський район, місто Сновськ, вулиця Незалежності,19 |
Строк поставки товарів | до 31.08.2023 включно. |
Очікувані обсяги закупівлі до предмета закупівлі та вимоги щодо якості (технічне завдання)
№ п/п | Найменування товару | Технічні вимоги | одиниці виміру | кількість |
1 | Папір | Папір білий формат А4 (для принтера/ копіра, офсетна, клас С, білизна бумаги не нижче 92 %, кількість аркушів 500, двухстороння) | уп | 100 |
2 | Файли | Файли (цупкі по 100 шт. у упаковці 40 мікрон) | уп. | 3 |
3 | папки на зав’язках | папки на зав’язках на цупкому картоні | шт | 100 |
4 | швидкозшивачі паперові | швидкозшивачі паперові на цупкому картоні | шт | 200 |
Завідувач сектору з публічних закупівель
відділу бухгалтерського обліку та звітності
Сновської міської ради, уповноважена особа Тетяна ШИЛО