» » Обрано Бренд громади!

Обрано Бренд громади!

Сьогодні відбулося підсумкове засідання Оргкомітету  з підготовки та проведення Конкурсу на визначення  бренду (логотипу) для Сновської громади. На засіданні журі шляхом голосування визначилося з варіантом зображення майбутнього бренду.

Нагадаємо, що з 18 поданих варіантів логотипів оргкомітетом було обрано три, які були виставлені на оналйн голосування на платформі e-DEM. За варіант 1 проголосувало 60% користувачів, за варіант 2 – 24%. За варіант 3 – 16%. Отже, відповідно до Положення,  конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів під час онлайн голосування, отримала 35  додаткових балів. Далі кожен член оргкомітету мав право розподілити свої 5 балів між трьома пропозиціями, що вийшли до фіналу.

Підсумувавши результати було визначено, що думка жителів громади, які голосували онлайн і думка журі співпала – переможець конкурсу з розробки бренду Сновської громади став логотип під номером 1, який розробив і надіслав Віталій Копиняк зі Львова. Вітаємо його з перемогою і дякуємо за професійний бренд, який після затвердження виконкомом, буде використовуватися для презентації нашої громади на всіх рівнях. Логотип можна наносити як у кольоровому, так і в чорно-білому варіантні на блокноти, ручки, плакати,  екоторбинки, одяг тощо. За умовами конкурсу Віталій Копиняк отримує винагороду у розмірі 3000 грн.

Двом фіналістам з розробки бренду (логотипу) громади оголошуються Подяки міського голови – Вероніці Мартиненко зі Сновська та, до речі, знову ж таки Віталію Копиняку, який подав на конкурс аж три свої роботи.

Участь у фінальному зібранні взяла Тетяна Романова, координаторка напрямку з питань залучення громадян до управління громадою та впровадження інструментів участі Проєкту DOBRE. Головував на засіданні Володимир Карпенко, заступник голови оргкомітету,  керуючий справами (секретар) виконавчого комітету. Вела засіданні начальник відділу організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю Лариса Мартиненко.

Бренд (логотип) громади розроблявся в рамках Програми #DOBRE.

Двома ескізами логотипів (з поданих на конкрус), які не пройшли до фіналу, зацікавилися керівники струкутрних підрозділів міської ради. Якщо дадуть дозвіл автори, ці логотипи зможуть використовуватися для представлення Будинку культури та майбутнього ДІЯ Центру.

Відділ організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю