» » Обрано три роботи для онлайн голосування, одна з яких  стане брендом громади

Обрано три роботи для онлайн голосування, одна з яких  стане брендом громади

Сьогодні під головуванням секретаря Наталії Авдієвської відбулося засідання організаційного комітету з підготовки та проведення Конкурсу на визначення  бренду (логотипу) Сновської громади, на якому були обрані три пропозиції для онлайн голосування.

Перед початком засідання міський голова Олександр Медведьов побажав всім плідної роботи, зазначивши, що подані роботи цікаві і більшість з них  можуть претендувати на перемогу.

Нагадаємо, що з 14 серпня по 30 вересня 2023 року включно оргкомітет приймав графічні ідеї, які мали б стати брендом громади. До міської ради надійшло 19 заявок на участь у конкурсі. Свої роботи надали учасники віком від 10 до 54 років, географія їх проживання – Сновська громада, Київ та Львів. До голосування було допущено 18 варіантів логотипів, одна робота була відхилена, бо не були виконані всі вимоги конкурсу.

Члени оргкомітету детально вивчили малюнки учасників та ознайомилися з описом робіт.  Під час жвавого обговорення  кожен мав право висловити свою думку та зауваження. Адже бренд покликаний використовуватися у представленні нашої громади як на рівні України, так і за кордоном, він має бути простим та впізнаваним і головне – передавати ключову характеристику саме нашої громади та ідентифікувати її.

У результаті кожен член окргомітету мав обрати три, на його погляд, кращі бренди. Далі голоси підсумували і за умовами Положення про Конкурс  визначили трьох фіналістів, чиї логотипи набрали  більшу кількість голосів. Саме їх роботи  з 9 жовтня будуть виставлені на онлайн голосування, щоб жителі громади мали можливість обрати найкращу концептуальну пропозицію, яка і стане брендом Сновської громади.

Тож слідкуйте за оголошенням і беріть участь у голосуванні. Кожен голос важливий!

Переможець конкурсу отримає диплом та грошову  винагороду у розмірі 3000 грн.

Бренд (логотип) громади розробляється в рамках Програми #DOBRE.

 

Відділ організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю