У К Р А Ї Н А
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
26 жовтня | 2021 року | м. Сновськ | 224 |
Про покладання матеріальної відповідальності на начальників відділів Сновської міської ради
Відповідно до ст.ст. 42, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 130,131,135-1 Кодексу законів про працю України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з метою забезпечення збереження матеріальних цінностей у Сновській міській раді та у зв’язку з кадровими змінами, з о б о в ’ я з у ю :
- Покласти матеріальну відповідальність за збереження матеріальних цінностей на:
Кравця Руслана Вікторовича – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету;
Виблову Світлану Анатоліївну – начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера;
Шилу Тетяну Михайлівну – начальника сектору публічних закупівель;
Сухобок Тетяну Сергіївну – начальника відділу кадрової та архівної роботи;
Смоляк Наталію Олегівну – начальника відділу організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зав’язків з громадськістю;
Гукун Ганну Мар’янову – начальника відділу економічного розвитку та інвестицій;
Уманського Владислава Володимировича – начальника відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами;
Недвігу Валентину Володимирівну – начальника відділу земельних відносин та агропромислового розвитку;
Куліш Наталію Олександрівну – начальника загального відділу;
Аникієнко Олену Аркадієвну – начальника відділу ЖКГ, архітектури та транспорту;
Єфименко Марію В’ячеславівну – завідувача сектору з питань праці та надзвичайних ситуацій;
Терещенко Лілію Олександрівну – начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»;
Царук Валентину Миколаївну – заступника начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг», завідувача сектору – адміністратора.
Лахадинову Наталію Олександрівну – завідувача сектору соціальної політики, відділу «Центр надання адміністративних послуг»;
Терехова Віктора Володимировича – начальника сектору державної реєстрації та дозвільно – погоджувальних процедур, відділу «Центр надання адміністративних послуг».
А саме:
– майна (меблів, світлового обладнання, комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, кліматичного обладнання (електричних обігрівачів, вентиляторів та кондиціонерів), покриття на підлогу, яке знаходиться в приміщеннях розташування відділів та секторів Сновської міської ради за адресами: м. Сновськ, Сновського району, Чернігівської області, вул. Незалежності, буд. № 19 та вул. Банкової, буд. 5;
- Комісії міської ради з питань списання та оприбуткування матеріальних цінностей здійснити заходи з прийняття-передачі матеріальних цінностей від Коваленка Валерія Михайловича до:
Кравця Руслана Вікторовича – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету;
Виблову Світлану Анатоліївну – начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера;
Шилу Тетяну Михайлівну – начальника сектору публічних закупівель;
Сухобок Тетяну Сергіївну – начальника відділу кадрової та архівної роботи;
Смоляк Наталію Олегівну – начальника відділу організаційної роботи, інформаційного забезпечення та зав’язків з громадськістю;
Гукун Ганну Мар’янову – начальника відділу економічного розвитку та інвестицій;
Уманського Владислава Володимировича – начальника відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами;
Недвігу Валентину Володимирівну – начальника відділу земельних відносин та агропромислового розвитку;
Куліш Наталію Олександрівну – начальника загального відділу;
Аникієнко Олену Аркадієвну – начальника відділу ЖКГ, архітектури та транспорту;
Єфименко Марію В’ячеславівну – завідувача сектору з питань праці та надзвичайних ситуацій;
Терещенко Лілію Олександрівну – начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»;
Царук Валентину Миколаївну – заступника начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг», завідувача сектору – адміністратор.
Лахадинову Наталію Олександрівну – завідувача сектору соціальної політики, відділу «Центр надання адміністративних послуг»;
Терехова Віктора Володимировича – начальника сектору державної реєстрації та дозвільно – погоджувальних процедур, відділу «Центр надання адміністративних послуг».
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Олександр МЕДВЕДЬОВ