» » Про роботу відділу «ЦНАП» Сновської міської ради у травні

Про роботу відділу «ЦНАП» Сновської міської ради у травні

У грудні минулого року у Сновській міській раді було створено відділ «Центр надання адміністративних послуг» (ЦНАП), до якого щоденно звертаються люди для отримання адміністративних послуг.

 

Як повідомила завідуюча сектором надання адміністративних послуг, заступник начальника відділу «ЦНАП» Валентина ЦАРУК, за травень із заявами про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб звернулося 50 громадян, було видано 53 довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, направлено 3 повідомлення до органів реєстрації та отримано від них  6 повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб. У зв’язку зі смертю знято з реєстрації місця проживання на Сновщині 29 померлих.

На запити органів юстиції, внутрішніх справ, судових органів, інших підприємств, установ, організацій надано 10 відповідей. Протягом місяця  направлялися звіти до Державного реєстру виборців, Головного управління статистики у Чернігівській області. Загалом за травень сектором  за зверненнями громадян були видані 382 довідки.

 

Протягом травня поточного року працівниками сектору соціальної політики, як інформує завідувач Наталія ЛАХАДИНОВА, особисто та у телефонному режимі проведено попередній запис на прийом з травня по вересень 1126 громадян, які хочуть отримати адмінпослуги соціального характеру. Адміністраторами сектору за місяць прийнято 161 заяву та пакети документів, які були зареєстровані та передані до відділу реалізації державної соціальної підтримки № 2 УСЗН Корюківської райдержадміністрації.  Сформовано та передано до цього ж відділу 117 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму «Соціальна громада».

Видано громадянам 358 повідомлень про результати надання адмінпослуг соціального характеру. Діловодом сектору прийнято 76 заяв та відповідно надано витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та витяги з державного земельного кадастру.

 

Сектором з державної реєстрації та дозвільно-погоджувальних процедур постійно проводиться прийом громадян, надаються  консультації  з питань державної реєстрації нерухомого майна та проводиться реєстрація речових прав на нерухоме майно. Як повідомила державний реєстратор Кристина Горбатович, за минулий місяць надано 563 адміністративні послуги в сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Було видано три довідки  з Державного реєстру прав на нерухоме майно. Працівниками сектору за травень було сформовано та видано 563 витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.