» » » Про створення тимчасової комісії по обстеженню квартири № 18 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 2) та квартири № 15 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 6А)

Про створення тимчасової комісії по обстеженню квартири № 18 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 2) та квартири № 15 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 6А)

У К Р А Ї Н А

СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

10 жовтня 2023 року                       м. Сновськ                                           № 202

Про створення тимчасової комісії

по обстеженню квартири № 18 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 2)

та квартири № 15 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 6А)

 

 

З метою обстеження квартири № 18, що знаходиться за адресою: вулиця Свято-Троїцька, будинок 2, місто Сновськ Корюківського району Чернігівської області та квартири № 15, що знаходиться за адресою: вулиця Свято-Троїцька, будинок 6А, місто Сновськ Корюківського району Чернігівської області, відповідно до заяви від начальника КП “Сновська житлово-експлуатаційна дільниця” № 51 від 06.10.2023 р., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  з о б о в ‘ я з у ю:

 

  1. Створити тимчасову діючу комісію по обстеженню квартири № 18 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 2 ) та квартири № 15 (по вул. Свято-Троїцька, буд. 6А) та затвердити її персональний склад:

Силенок Сергій Вадимович, заступник міського голови – голова комісії;

Шафрай Євген Іванович, начальник відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами;

Гукун Юлія Григорівна, провідний спеціаліст відділу юридичної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – секретар комісії;

Гладченко Вікторія Михайлівна, головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та транспорту – член комісії;

Представник комунального підприємства «Сновська житлово-експлуатаційна дільниця» Сновської міської ради;

Представник СПД №1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області.

  1. За результатами обстеження тимчасової комісії скласти відповідний акт та подати на затвердження міському голові.
  2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                                   Олександр МЕДВЕДЬОВ