У К Р А Ї Н А
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
09 липня 2021 року м. Сновськ № 139
Про затвердження комунікаційного плану з інформування мешканців про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» та залучення населення до процесу вироблення місцевих політик і послуг на 2021 рік
З метою підвищення обізнаності мешканців громади про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сновської міської ради, налагодження якісної комунікації місцевої влади і громади, в тому числі через реагування на потреби і запити населення у сфері надання адміністративних послуг, з о б о в ’ я з у ю :
- Затвердити План заходів з інформування мешканців про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» та залучення населення до процесу вироблення місцевих політик і послуг на 2021 рік (Додається).
- Контроль за виконанням розпорядження покласти на начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Сновської міської ради Терещенко Л.
Міський голова Олександр МЕДВЕДЬОВ
Додаток
до розпорядження
09.07.2021р. № 139
Комунікаційний план з інформування мешканців
про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг»
та залучення населення до процесу вироблення місцевих політик і послуг на 2021 рік
№/№ | Тематичні блоки | Опис інформації | Канали і формат | Період |
1. | ІНФОРМУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ «ЦНАП» | |||
1.1 | Поширення інформації | Продукування та поширення інформації (новини,події,новели законодавства, тощо)
|
1.Інформування на офіційному сайті відділу міської ради – вся офіційна інформація
2.Інформування на офіційній сторінці у соціальній мережі: фото, відео, публікації
3.Стенд із презентацією послуг, де консультуватимуть
4.Потреби: лікарні, школи, відділ соціального захисту (розробка макету) |
оперативне інформування |
Підготовка тематичних цільових розсилок та їх поширення серед мешканців
|
за потреби | |||
Підготовка друкованої продукції про відділ «ЦНАП» та розміщення на інформаційних стендах для відвідувачів
|
відповідно до роботи | |||
Поширення інформації про відділ «ЦНАП» через старостати
|
постійно | |||
Включення окремого блоку інформації про відділ «ЦНАП» та адміністративні послуги під час звітування голови громади та інших посадових осіб
|
постійно | |||
Гарантування обізнаності персоналу відділу «ЦНАП» та розуміння стандартів належного обслуговування, інформування населення про стандарти та якість роботи
|
Навчання, тренінги, семінари, робочі зустрічі | постійно | ||
1.2 | Співпраця з цільовими аудиторіями | Залучення громадських організацій, які працюють в дотичних сферах, до поширення серед населення інформації про відділ «ЦНАП», його послуги та інше
|
Інтернет ресурси | постійно |
1.3 | Інформаційні кампанії | Інформування та поширення інформації про відділ «ЦНАП» під час проведення святкових заходів у громаді
|
Місцевий масовий публічний захід | за 2 тижні до заходу |
Організація та проведення акцій до тематичних подій у відділі «ЦНАП»
|
||||
1.4 | Робота з репутацією | Регулярне висвітлення позитивних практик і успішних історій через різні канали комунікацій | – працівники відділу «ЦНАП»
– листівки про послуги відділу «ЦНАП» – пояснення як заповнювати – скринька для запитань та пропозицій – запис на отримання послуг
|
постійно |
1.5 | Онлайн комунікація | Підтримка в актуальному стані рубрики відділу «ЦНАП на офіційного сайті Сновської міської ради
|
Інтерактивні формати: алгоритм дії отримання послуг | постійно |
Розширення функціоналу сайту – оформлення підписки, форма зворотного зв’язку, миттєві онлайн-комунікації через сторінку, можливість запису на прийом, тощо
|
||||
Використання соціальних мереж для надання миттєвих онлайн-консультацій
|
||||
1.6 | Співпраця з проектами міжнародної технічної допомоги | Отримання інформації, роз’яснень про адміністративні послуги та особливості діяльності | Промоції відділу «ЦНАП» серед донорів | інтернет ресурси |
2. |
ІНФОРМУВАННЯ ПРО НОВІ ПОСЛУГИ
|
|||
2.1 | Нова послуга | Роз’яснення алгоритму дії отримання послуги
|
Анонс на сайті | оперативне інформування |
3. |
ЗАЛУЧЕННЯ МЕШКАНЦІВ ДО ДІАЛОГУ З МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ТА УЧАСТІ У ВИРОБЛЕННІ ЛОКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ, МОНІТОРИНГ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
|
|||
3.1 |
Залучення мешканців до процесів прийняття рішень на місцевому рівні |
Інформування мешканців через відділ «ЦНАП» про можливість їхнього залучення до вироблення локальної політики та процесу прийняття рішень у громаді (розміщення інформації у відділі «ЦНАП» про засідання чергових сесій міської ради, громадські слухання, обговорення, про створення робочих груп, консультативно-дорадчих органів, тощо)
|
Анонс на сайті | За потреби |
Анонс в соціальних мережах:
-про початок видачі -про перелік документів |
розсилки 1 раз у місяць | |||
Надання допомоги при оформленні звернень громадян та запитів на публічну інформацію (розмістити зразки оформлення звернень та запитів, порядок їхнього подання, тощо) | Інформація для місцевих ЗМІ | поширити на сайті та у місцевих й регіональних ЗМІ | ||
3.2 | Зворотній зв’язок | Забезпечення зворотного зв’язку з мешканцями в ході надання адміністративних послуг (розробка анкет, опитувальників, в т.ч. онлайн) Проведення опитувань та опрацювання і висвітлення результатів. Прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення роботи відділу «ЦНАП»
|
Інформація для місцевих ЗМІ | |
3.3 | Моніторинг | Забезпечення мешканцям можливості повідомляти про їхні потреби та запити, в т.ч. в онлайн-режимі. Регулярний збір відгуків для підтримки стандартів обслуговування
|
Інформація для місцевих ЗМІ | оперативне інформування |
Відстеження реагування мешканців за допомогою скриньок для надання пропозицій, висвітлення зведеної інформації, розробка заходів для врахування наданих пропозицій
|
Інформація для місцевих ЗМІ | |||
4. |
ГРУППИ НАСЕЛЕННЯ
|
|||
4.1 | Мешканці громади-потенційні споживачі послуг відділу «ЦНАП» | Моніторинг послуг , що є найбільш поширеними у громаді | Інформація для місцевих ЗМІ | 1 раз у місяць |
4.2 | Жителі відділених населений пунктів | Поінформувати жителів про діяльність відділу «ЦНАП», виїзних адміністраторів на роботу мобільного ЦНАП.
Поширити інформацію про діяльність: основного ЦНАП; перелік послуг, які можна отримати у відділеному населеному пункті; графік та порядок роботи виїзного адміністратора та/або мобільного ЦНАП
|
Анонс а сайті та в соціальних мережах | 1 раз у місяць, за необхідності частіше (оперативне інформування) |
4.3 | Мешканці віддалених населених пунктів- потенційні споживачі послуг відділу «ЦНАП» | Поширити інформацію про діяльність:
основного ЦНАП; перелік послуг, які можна отримати у відділеному населеному пункті; графік та порядок роботи виїзного адміністратора та/або мобільного ЦНАП; графік роботи ВРМ, тер підрозділу
|
Анонс а сайті та в соціальних мережах |
1 раз у місяць
поширити на сайті та у місцевих й регіональних ЗМІ |