ПРОТОКОЛ № 3

ПРОТОКОЛ № 3

засідання виконавчого комітету Сновської міської ради VII скликання

13 березня 2020 року                                                                          м.Сновськ

Головуючий  – Медведьов О.О., міський голова.

Секретар – Кравець Р.В., керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.

Присутні: 39 членів комітету.

Відсутні: 7 членів комітету.

Запрошені:  8 чоловік (списки додаються).

Порядок денний:

  1. Про внесення змін до загального та спеціального фонду бюджету
  2. Про заходи щодо збалансування бюджету Сновської міської об’єднаної територіальної громади  у 2020 році в процесі його виконання
  3. Про внесення змін та доповнень до Плану (Програми) соціально-економічного розвитку Сновської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки
  4. Про надання дозволу на виготовлення проектної документації
  5. Про затвердження висновку опікунської ради з питань забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки або піклування, від 12.03.2020 року
  6. Про закріплення житла (майна)за дитиною, позбавленої батьківського піклування
  7. Про уточнення поштової адреси
  8. Про внесення змін до поштових адрес
  9. Про надання дозволу на переведення житлового приміщення у нежитлове
  10. Про визначення місця для здійснення підприємницької діяльності
  11. Про зняття з квартирного обліку
  12. Про надання дозволу на постійне проживання в стаціонарному відділенні КУ «Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маковецької Л.С.
  13. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету №29 «Про створення комісії з обстеження житлових умов» від 11 квітня 2017 року зі змінами та доповненнями
  14. Про надання дозволу на валку дерев та обрізку гілок
  15. Про надання одноразової матеріальної допомоги

        

Сорок четверте  засідання виконавчого комітету Сновської міської ради сьомого скликання відкрив міський голова Медведьов О.О., який повідомив про зареєстрованих, відсутніх членів виконавчого комітету та запрошених осіб на засідання.

Перед початком засідання головуючий надав слово  Бібі Тетяні Олександрівні –  начальнику Сновської ДПІ Менського управління ГУ ДПС в Чернігівській області, яка проінформувала з питання декларування громадянами доходів отриманих у 2019 році.

Також Медведьов О.О.  – довів до відома присутніх Протокол № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій  від 10 березня п.р. про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID–19 детально зупинившись на пунктах, які відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.

Радібеда В.В. – голова Сновської РДА, повідомив про проведення регіонального засідання з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій, загостривши увагу на тому, що наш район  є прикордонним.

З цього ж питання виступив Салата О.Г. – заступник начальника Сновського відділення поліції Менського ВП ГУНП в Чернігівській області.

Далі Медведьов О.О. – міський голова, запропонував для роботи засідання обрати лічильну комісію у складі: Деркач М.Ф., Скорохода О.М.

ВИРІШИЛИ:  

Обрати  лічильну комісію у складі: Деркач М.Ф., Скорохода О.М.    ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

Медведьов О.О. – міський голова  запропонував порядок денний, який є на руках у членів виконавчого комітету, прийняти «за основу»:

  1. Про внесення змін до загального та спеціального фонду бюджету
  2. Про заходи щодо збалансування бюджету Сновської міської об’єднаної територіальної громади  у 2020 році в процесі його виконання
  3. Про внесення змін та доповнень до Плану (Програми) соціально-економічного розвитку Сновської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки
  4. Про надання дозволу на виготовлення проектної документації
  5. Про затвердження висновку опікунської ради з питань забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки або піклування, від 12.03.2020 року
  6. Про закріплення житла (майна)за дитиною, позбавленої батьківського піклування
  7. Про уточнення поштової адреси
  8. Про внесення змін до поштових адрес
  9. Про надання дозволу на переведення житлового приміщення у нежитлове
  10. Про визначення місця для здійснення підприємницької діяльності
  11. Про зняття з квартирного обліку
  12. Про надання дозволу на постійне проживання в стаціонарному відділенні КУ «Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маковецької Л.С.
  13. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету №29 «Про створення комісії з обстеження житлових умов» від 11 квітня 2017 року зі змінами та доповненнями
  14. Про надання дозволу на валку дерев та обрізку гілок
  15. Про надання одноразової матеріальної допомоги

ВИРІШИЛИ:

Прийняти порядок денний «за основу».

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

Головуючий запитав про пропозиції щодо внесення змін до порядку денного.

Пропозицій не надійшло.

Медведьов О.О. – міський голова  зазначив, що у зв’язку з цим порядок денний прийнятий «за основу» вважається прийнятим «в цілому».

  1. 1. Про внесення змін до загального та спеціального фонду бюджету

        СЛУХАЛИ:

Савченко Л.Г. – начальника фінансового відділу міської ради, яка детально ознайомила з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 22 додається).

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про заходи щодо збалансування бюджету Сновської міської об’єднаної територіальної громади у 2020 році в процесі його виконання.

СЛУХАЛИ:

Савченко Л.Г. – начальника фінансового відділу міської ради, яка детально ознайомила з проектом рішення

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 23 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про внесення змін та доповнень до Плану (Програми) соціально-економічного розвитку Сновської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки

 

        СЛУХАЛИ:

Гукун Г.М. – начальника відділу економічного розвитку та інвестицій міської ради, яка  ознайомила з проектом рішення.

ВИСТУПИЛИ:

Медведьов О.О. – міський голова,  більш детально зупинився на змінах до Програми соціально-економічного розвитку.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 24 додається).

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про надання дозволу на виготовлення проектної документації

 

        СЛУХАЛИ:

Гукун Г.М. – начальника відділу економічного розвитку та інвестицій міської ради, яка  ознайомила з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 25 додається).

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про затвердження висновку опікунської ради з питань забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки або піклування, від 12.03.2020 року.

      СЛУХАЛИ:

Лагуту М.А. – провідного спеціаліста юридичного відділу,  яка  ознайомила з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 26 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

   6.Про закріплення житла (майна)за дитиною, позбавленої батьківського піклування

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який детально ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 27 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про уточнення поштової адреси.

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який детально ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 28 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про внесення змін до поштових адрес

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який детально ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 29 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про надання дозволу на переведення житлового приміщення у нежитлове.

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 30 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про визначення місця для здійснення підприємницької діяльності

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 31 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

11 Про зняття з квартирного обліку

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 32 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про надання дозволу на постійне проживання в стаціонарному відділенні КУ «Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маковецької Л.С.

 

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 33 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету №29 «Про створення комісії з обстеження житлових умов» від 11 квітня 2017 року зі змінами та доповненнями.

 

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 34 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

  1. Про надання дозволу на валку дерев та обрізку гілок.

 

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який  ознайомив з проектом рішення.

ВИСТУПИЛИ:

Медведьов О.О. – міський голова,  який проінформував, що дерева будемо пиляти по мірі можливості,на скільки вистачить коштів.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 35 додається)

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

 

12.Про надання одноразової матеріальної допомоги.

 

СЛУХАЛИ:

Кравця Р.В. –  керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради, який ознайомив з протоколом засідання комісії з попереднього розгляду заяв на призначення одноразової матеріальної допомоги, за результатами якого було запропоновано надати матеріальну допомогу 32 громадянам міста та сіл об’єднаної територіальної громади від 500 грн. до 2000 грн.

Таким чином:

Щодо надання одноразової матеріальної допомоги  учасникам АТО по 9 заявах:

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

 Щодо надання одноразової матеріальної допомоги  на поховання по 5 заявах:

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

Щодо надання одноразової матеріальної допомоги  на лікування   по 18 заявах.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

Щодо відмови у наданні одноразової матеріальної допомоги по 8 заявах, як таким, що вже отримували матеріальну допомогу на лікування у Сновській міській раді.

 

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

 

Щодо відмови у наданні одноразової матеріальної допомоги       Музиченко К.С., так як така допомога не передбачена програмою (звільнення з місць позбавлення волі.

 

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

ВИРІШИЛИ:

Прийняти рішення.

(рішення № 36 додається)

 

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 39,

«проти» – 0,

«утримався» – 0.

Після розгляду всіх питань порядку денного Медведьов О.О. надав слово Силенку Роману Михайловичу – т.в.о. начальника Сновського районного сектору УДСНС України в Чернігівській області.

Силенко Р.М.

Проінформував про стан пожежної безпеки на території району. Звернувся до в.о. старост з проханням зразу повідомляти про виникнення пожежі сухої трави і починати гасіння власними силами. Бажано створити базу ємкостей з водою для підвезення їх до місця пожежі. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення, пожежні машини привести в порядок, провести навчання для водіїв.

Скороход О.М.  – директор дочірнього підприємства «Щорсагролісгосп».

В цьому році вже було три пожежі – 570 тис. грн. було потрачено на гасіння сухої трави. Треба щоб працювала комісія по запобіганню незаконних рубок, провести роботи по оформленню лісів та лісополос.

Радібеда В.В. – голова РДА.

На минулому тижні був еколог з Корюківки. Треба зробити кадастр на ліси, лісосмуги чи віддати їх у лісгоспи.

Уманський В.В.- начальник юридичного відділу міської ради нагадав про необхідність заповнення декларацій.

Сігута В.Б. – провідний спеціаліст юридичного відділу.

Проінформував про роботу комісії з благоустрою та про проведення дій для профілактики короно вірусу.

Міський голова                                                                             О.МЕДВЕДЬОВ

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                                 Р.КРАВЕЦЬ