» » » Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли А-4 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя) : UA-2024-04-19-002309-a,  відкриті торги з особливостями

Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли А-4 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя) : UA-2024-04-19-002309-a,  відкриті торги з особливостями

 

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

 

Найменування замовника:            Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області;

Місцезнаходження замовника: 15200, Україна, Чернігівська обл., Корюківський  район, місто Сновськ, вул. Незалежності будинок 19;.

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04061932

Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознаки – у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків (пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли А-4 (ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)(30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:  UA-2024-04-19-002309-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 17350,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно середньої вартості на ринку канцелярських товарів.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Керуючись:

Та враховуючи необхідність поповнення матеріальної складової резервного фонду Сновської міської ради, необхідно придбати:

Назва закупівлі: Придбання канцтоварів, а саме : папір офісний А-4, файли А-4 .

Очікувана вартість закупівлі: 17350,00 грн.

Товар повинен відповідати наступним характеристикам:

 

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета

 закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі

 

Конкретне найменування товарів Придбання канцтоварів, а саме : папка-реєстратор, папка «Справа», біндер, скоби,фарба штемпельна, конверт, календар наствльний перекидний офсет, клей-олівець, коректор стрічковий,коректор-ручка, скотч великий, степлер канцелярський
Код ДК 021:2015 ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя)
Місце поставки послуг 15200, Україна, Чернігівська область, Корюківський район, місто Сновськ, вулиця Незалежності,19
Строк поставки товарів до 15.05.2024 включно.

 

 

Очікувані обсяги закупівлі до предмета закупівлі та вимоги щодо якості (технічне завдання)

 

 

п/п

Найменування Одиниці
виміру
К-сть Характеристики, встановлені
замовником (вимоги)
1 Папір білий шт 100 Папір білий формат А4 (для принтера/ копіра, офсетна, клас С, білизна бумаги не нижче 92 %, кількість аркушів 500, двухстороння)
2 Файли А-4 шт 5  Файли для документів А4 40 мкм 100 штук в упаковці BUROMAX (цупкі по 100 шт. у упаковці 40 мікрон)

 

 

  1. Товар упакований таким чином, що його пошкодження при транспортуванні є неможливим. Маркування на упаковці відповідає вимогам нормативних документів, у  тому числі зазначено: назва товару, кількість, виробник. Товар відповідає вимогам діючих Сертифікатів відповідності (ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інші документи, що підтверджують якість товару.
  2. Оплата здійснюється по безготівковому розрахунку через банківські установи.
  3. Усі витрати, пов’язані з пересиланням документів, здійснюються за рахунок Постачальника товару.

Інші вимоги

  1. Умови поставки товару:
  • за рахунок постачальника включаючи завантаження та розвантаження товару;
  • транспортом постачальника з дотриманням чинних норм та правил, які забезпечують збереження та перевезення товару;
  1. Ціна товару включає вартість його доставки на адресу складу замовника, всі витрати, пов’язані з виконанням предмету укладеного договору про закупівлю, податки, збори та необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником.

 

 

Завідувач сектору з публічних закупівель

відділу бухгалтерського обліку та звітності

Сновської міської ради, уповноважена особа                                     Тетяна ШИЛО