» » Сновський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області інформує

Сновський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області інформує

Електронний сервіс з проставлення апостиля

З метою запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля, підвищення рівня довіри до офіційних документів України, на яких проставляється апостиль, та з урахуванням статті 7 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 04 листопада 2015 року № 890 «Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля».

Заяву на проставлення апостиля може подати будь-яка особа за умови надання документа про особу: паспорт громадянина До заяви про проставлення апостиля додається оригінал документа, на якому потрібно проставити апостиль, документ про сплату послуги або документ (копія), який надає право на звільнення від сплати.

На протязі 2017 року працівниками Сновського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану ГТУЮ у Чернігівській області було прийнято 4 заяви щодо проставлення апостиля ( проставленоно апостилі на 3-х свідоцтвах, які будуть пред’являтися на території Держави Ізраіль,  на 1-му свідоцтві, яке буде пред’являтися на території Італії, на 1-му св-ві, яке буде пред’являтися на території Польщі, на 1-му св-ві, яке буде пред’являтися на території Російської Федерації   )

Наказом Мінюсту встановлено плату за надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах: для громадян України, іноземців та осіб без громадянства – 3 неоподатковуваних мінімуми доходів громадян (51 грн); для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн). Будь-яка інша плата за проставлення апостиля не вимагається. Рахунок для сплати послуги за проставлення апостиля можна дізнатися у спеціалістів відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
Від сплати звільняються інваліди І та ІІ груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, чорнобильці І категорії та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо даної категорії громадян.
Термін розгляду документів для проставлення апостиля (або відмова) та їх видача здійснюється упродовж до 2 робочих днів. У разі необхідності в додаткових документах або їх перевірки, строк розгляду продовжується до 20 робочих днів. Документи надаються особі, яка подала заяву або іншій особі на підставі відповідної довіреності.

Отже, із запровадженням Електронного реєстру апостиля значно спростився порядок подачі документів для проставлення апостиля та їх отримання. Громадянам не потрібно їхати до Києва, достатньо звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

 

Порядок прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини

За бажанням батьків чи одного з них або інших законних представників документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, крім органів реєстрації,  можуть бути подані й до відділів державної реєстрації актів цивільного стану.

Нагадуємо, що  батьки, або законні представники, забов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Реєстрація місця проживання здійснюється відповідно до Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та Правил реєстрації місця проживання.

Проводиться реєстрація місця проживання дитини за місцем проживання її батьків/одного з батьків або ж законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). А от реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Документи, які треба подати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану для реєстрації місця проживання новонародженої дитини:  письмову заяву про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини за формою згідно з додатком 7 Порядку реєстрації місця проживання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207; паспорти батьків; свідоцтво про народження дитини; квитанцію про сплату адміністративного збору;копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.

Треба зазначити, що у разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів додатково необхідно ще подати: документ, що посвідчує особу представника; документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником дитини – батьками (усиновлювачами).

За бажанням батьків, довідка про реєстрацію місця проживання може бути отримана: у відділі державної реєстрації актів цивільного стану; у відповідному органі реєстрації місця проживання, може бути надіслана Вам особисто органом реєстрації місця проживання рекомендованим листом поштою.

Який саме варіант отримання довідки Вам до вподоби – треба обов’язково вказати при заповненні заяви про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини.

Надалі працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану, після перевірки всіх вказаних документів, правильності заповнення заяви, передають цю заяву до відповідного органу реєстрації місця проживання.

Слід зазначити, що даною послугою протягом 2017 року у Сновському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області скористалися 37 батьків.

 

Пілотний проект МЮУ «Шлюб за добу»

Міністерством юстиції України запущено  сервіс – «Шлюб за добу». Сервіс функціоную у містах: Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі, Сєвєродонецьку, Вінниці, Дніпрі, Луцьку, Миколаєві, Кам’янець-Подільському, Рівному, Житомирі, Харкові, Ужгороді, Чернівцях, Івано-Франківську, Сумах, Тернополі, Чернігові, Кривому Розі, Бахмуті, Запоріжжі, Білій Церкві, Борисполі, Кропивницькому, Станиці Луганській, Білгород-Дністровському, Полтаві, Кременчуці, Чугуєві, Хмельницькому, Черкасах, Хотині, Ковелі, Нововолинську, Нікополі, Кам’янському, Волновасі, Лимані, Покровську, Коростені, Мукачеві, Тячеві, Олександрії, Вознесенську, Первомайську Миколаївської області, Ізмаїлі, Дубному, Сарнах, Тростянці Сумської області, Генічеську, Новій Каховці, Каневі, Смілі, Вижниці та с. Білозір’ї Черкаського району Черкаської області, с. Кам’яниця Ужгородського району Закарпатської області. Даний сервіс покликаний зробити одруження максимально зручним та комфортним.
Переваги даного проекту:  реєстрація шлюбу в час та у місці, обраному жінкою та чоловіком. Відсутність необхідності звернення в органи державної реєстрації актів цивільного стану. Залучення до організації реєстрації шлюбу суб’єктів господарювання публічного права. Для того, щоб скористатися даним сервісом майбутнім нареченим необхідно зробити кілька простих кроків:
1.Звернутись до організатора державної реєстрації шлюбу, відомості про якого розміщені обласними територіальним органом юстиції на офіційному сайті.
2.Обрати дату та час для проведення державної реєстрації.
3.Укласти цивільно-правовий договір про надання послуги;
4.Завітати на власне весілля.

У м. Чернігові дану послугу надає Комунальне підприємство «Міський палац культури» Чернігівської міської ради, що знаходиться за адресою м. Чернігів, вулиця І. Мазепи, 23. Слід зазначити, що з початку функціонування даного пілотного проекту, скористалися понад 363 пари.
За детальною інформацією щодо надання послуги “Шлюб за добу” Вам необхідно звернутися до Комунального підприємства «Міський палац культури» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вулиця І. Мазепи, 23; тел. (0462) 97 08 37; e-mail: express-vesilya@ukr.net
Вартість послуги шлюб за добу: експресс весілля ( без святкового оформлення ) 1 500, 85 грн., урочиста церемонія у будні ( вт-пт 9.00-17.00)-1866,85 грн., урочиста церемонія у суботу ( 9.00-17.00)-3 022,85 грн.,
урочиста церемонія у вихідні/святкові дні, понеділок ( 9.00-17.00)-5 999,85 грн.

Leave a Reply