» » » У Сновській громаді планують зробити свій бренд

У Сновській громаді планують зробити свій бренд

Сновська громада розпочала роботу у напрямку створення візуальної ідентичності (айдентики), яка в майбутньому дозволить громаді створити власний бренд і стати ще більш впізнаваною. До заходу доєднались Галина Скальська, спеціалістка з питань залучення громадян Програми USAID DOBRE, та Наталія Сафронова, старша програмна спеціалістка Програми DOBRE у Чернігівській області.

Під час неформального заходу брендкафе «У пошуках бренду громади» учасники мали можливість і помріяти про свою громаду у майбутньому, і подумати про те, що варто було б змінити в ній. Згадали історію створення та формування громади і навіть напрацювали перші візуалізації майбутнього логотипу.

До обговорення щодо майбутнього логотипу та бренду громади долучились і представники Сновської міської ради.

«Ми вже давно мріяли про бренд громади. Ще в 2020 році хотіли зайнятись цим питанням. І нарешті ми запустили цей процес. Мені дуже сподобалось, як саме ми шукали ідеї, як була побудована робота. Є відчуття дотичності до чогось великого і важливого для громади», – каже Ганна Гукун, заступниця начальника відділу економічного розвитку та інвестицій Сновської міської ради.

Надалі у громаді планують залучати більш ширшу аудиторію з числа місцевого населення до обговорення та пошуку нових ідей щодо майбутнього логотипу громади.

«До розробки бренду громади мають бути максимально залучені її жителі, представники бізнесу, громадянського суспільства, органу місцевого самоврядування, експерти. В процес має бути включено як можна більше різних людей, думок, ідей. Тільки тоді формується відчуття причетності у більшості жителів до життя громади, до її майбутнього. Окрім цього, такий процес не лише згуртовує громаду, але й надає можливість залучення інвестицій та в результаті збільшення бюджету, адже такою територією більше починають цікавитися інвестори, з’являються умови для місцевого бізнесу тощо», – говорить Тетяна Романова, координаторка напрямку залучення громадськості проєкту «DOBRE. Голос громад – Чернігівщина».

 

Розробка брендбуку у громаді – це процес непростий і довготривалий. Тож, необхідно всім учасникам набратись терпіння і запастись гарними ідеями, а також долучатись до робочої групи, яка найближчим часом буде створена в громаді, та до інших заходів, які будуть організовані з метою створення бренду. А створена робоча група продовжить роботу над формуванням бренду громади. Тож, якщо маєте ідеї або хочете долучитись до робочої групи зі створення бренду громади, запрошуємо звернутись у міську раду.

 

Захід був організований у рамках проєкту «DOBRE. Голос громад – Чернігівщина», який впроваджує ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» у межах Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).