» » » Видатки з благоустрою, утримання доріг комунальної власності, а саме: Послуги з перемішування пісчано-соляної суміші, погрузки та посипки сумішшю доріг на території міста Сновськ та Сновської територіальної громади (ДК 021:2015(CPV)-90630000-2 Послуги з прибирання льоду) за номером закупівлі

Видатки з благоустрою, утримання доріг комунальної власності, а саме: Послуги з перемішування пісчано-соляної суміші, погрузки та посипки сумішшю доріг на території міста Сновськ та Сновської територіальної громади (ДК 021:2015(CPV)-90630000-2 Послуги з прибирання льоду) за номером закупівлі

UA-2024-12-23-003417-a по процедурі відкриті торги (з особливостями):

Якість послуг з благоустрою, утримання доріг комунальної власності, а саме: Послуги з перемішування пісчано-соляної суміші, погрузки та посипки сумішшю доріг на території міста Сновськ  та Сновської територіальної громади повинна відповідати вимогам законодавства України та інших діючих в Україні нормативно-правових актів щодо якості аналогічних або подібних послуг.

Обґрунтування технічних та якісних  характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил: Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-ХІІ (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. № 4004-XII. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг з благоустрою,  утримання вулично-шляхової мережі, а саме : Видатки з благоустрою, утримання доріг комунальної власності, а саме: Послуги з перемішування пісчано-соляної суміші, погрузки та посипки сумішшю доріг на території міста Сновськ  та Сновської територіальної громади складає 250 000,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік.

Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на          2025 рік, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. №671.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”.

 Відомість обсягів робіт

          

Найменування спеціалізованої техніки/ вид послуг Технічні вимоги Одиниця виміру Обсяг
1 Навантажувачі БАМ 2014 Б місткість ковша не менше 0,25 м3 навантажування піщано-соляної суміші маш/год 80
2 МДКЗ 14-06 Доставка грунта, посипка доріг піщано-соляною сумішшю, маш/год 200
3 Трактор CHANGLIN 936GT Погрузка піщаного грунту маш/год 80
4 Трактор CHANGLIN 936GT Перемішування  піщаного грунту з сіллю маш/год 50
Трактор  з установкою посипка тротуарів піщано-соляною сумішшю маш/год 160

 

 

Послуги, які становлять предмет закупівлі, повинні виконуватися з належною якістю та відповідно до встановлених чинним законодавством України норм та технічних характеристик. Період часу після початку утворення слизькості покриття до виїзду техніки, кількість і тривалість циклів надання послуг – згідно «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №54 від 14.02.2012 року.

Виконавець повинен забезпечити дотримання персоналом правил техніки безпеки, охорони праці, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, технічних норм, стандартів, правил електробезпеки, санітарно-гігієнічних вимог та інших вимог згідно діючого законодавства.

Виконавець зобов’язаний забезпечити оперативне реагування на зміну погодних умов, шляхом забезпечення явки на робочі місця працівників для надання послуг протягом години з часу отримання доручень Замовника та забезпечити своєчасне проведення комплексу послуг з прибирання льоду.

В разі необхідності термінового надання послуг Замовник письмово або в телефонному режимі з послідуючим письмовим підтвердженням, може звернутися до Виконавця про надання першочергових послуг. У разі необхідності Виконавець зобов’язаний надавати послуги в робочі, святкові та вихідні дні  згідно отриманих доручень Замовника.

Виконавець повинен забезпечити:

– якісне механізоване очищення від льоду доріг на території населених пунктів Сновської територіальної громади;

– цілодобовий моніторинг стану доріг населених пунктів Сновської  територіальної громади для їх своєчасного очищення від льоду;

– очищення покриттів, влаштованих з плитки з застосуванням механізмів з щіткою, жорстким ножем та без нього.

Для надання послуг Виконавець повинен мати достатню кількість працівників та технічний потенціал не менше 8 одиниць спеціалізованої техніки та обладнання до неї (власна, орендована чи лізинг, надання послуг, виконання робіт, тощо), для очищення від льоду доріг, відповідно до зазначених в таблиці обсягів.

Послуга надається: в період січень -грудень 2025 року.

Замовник має право здійснювати перевірки якості послуг та контроль за ходом, вартістю, обсягами, та строками (термінами) надання послуг. Виявлені в процесі перевірок неякісні послуги підлягають виправленню у строк (термін), визначений належним чином оформленим документом, складеним за результатами проведеної перевірки. Усунення всіх недоліків (дефектів) здійснюється силами, засобами та за рахунок Учасника.

Першочергово у період ожеледиці, проводити очищення від льоду проїзної частини вулиць:

– зі складними умовами руху (мости, підйоми, спуски);

– головних магістральних вулиць;

– вулиць, якими проходять маршрути руху приміського пасажирського транспорту загального користування.

 

 

Завідувач сектору з публічних закупівель

відділу бухгалтерського обліку та звітності

Сновської міської ради, уповноважена особа                                               Тетяна ШИЛО