У п’ятницю, 8 серпня, відбулося перше засідання робочої групи з розробки Стратегії цифрового розвитку Сновської громади.
До обговорення долучилися представники міської ради, громадські активісти, а також представники освітньої та культурної сфер. Зустріч пройшла в онлайн-форматі за участі експертів програми EGAP, які надали рекомендації та проаналізували результати опитування жителів та молоді громади щодо цифрової трансформації.
Метою опитування було — виявити потреби та очікування жителів і молоді у впровадженні цифрових рішень у різних сферах життя, оцінити рівень цифрової грамотності та готовність брати участь у цифрових змінах.
Основні дані опитування:
-
Загальна кількість респондентів: 227 осіб
-
Молодь серед учасників: 77 осіб
-
62% анкет заповнено офлайн в адміністративному центрі
-
Стать респондентів: 25% чоловіки, 75% жінки
Проблеми цифровізації, які спостерігають жителі громади
-
Недостатній рівень цифрової грамотності — 75%
-
Повільний або нестабільний інтернет — 44%
-
Низький рівень технічного забезпечення установ — 24%
-
Висока складність або незрозумілість існуючих е-сервісів — 24%
-
Відсутність локальних цифрових рішень для потреб жителів — 18%
-
Відсутність або недоступність цифрових державних послуг — 11%
Сфери, які молодь вважає пріоритетними для розвитку громади
1. Благоустрій та комунальне господарство – 71%
Wi-Fi зони, розумні світлофори та освітлення, е-розклад транспорту і е-квиток, інтерактивні панелі, сервіс зворотного зв’язку.
2. Медицина – 65%
Е-черга, е-картка, е-консультація, кабінет пацієнта, телемедицина.
3. Освіта – 61%
Е-журнали, е-щоденники, кабінети робототехніки, STEM/STEAM лабораторії.
4. Соціальна сфера – 55%
Е-консультації, виклик/резервування соц. транспорту, маршрути для людей з інвалідністю.
5. Публічне управління – 49%
Сайт громади, е-звернення, е-петиції, громадський бюджет, віртуальні помічники.
6. Культура – 49%
Е-каталог та е-книги, е-картка читача, QR-коди на пам’ятках, 3D-тур музеєм.
Що найбільше бракує молоді
-
Стабільний/швидкий інтернет – 64%
-
Комп’ютери або планшети – 28%
-
Інтерактивні дошки – 25%
-
Гуртки робототехніки або інформатики – 25%
-
Онлайн-доступ до навчальних матеріалів – 13%
Під час зустрічі робоча група працювала над розробкою заходів з цифровізації Сновської громади, спрямованих на підвищення ефективності послуг та зручності їх отримання жителями.
З результатами опитування можна ознайомитися тут.
Шановні жителі та гості нашої громади!
Якщо у вас є ідеї щодо того, як можна цифровізувати Сновську громаду, поділіться з нами. Ми обов’язково їх розглянемо та врахуємо у подальшій роботі над стратегією цифрового розвитку. Свої пропозиції надсилайте на електронну пошту rada15200@gmail.com , у темі листа зазначте “Пропозиції до Стратегії цифрового розвитку”.