» » Про створення комісії з питань евакуації та спеціалізованих служб цивільного захисту Сновської міської ради

Про створення комісії з питань евакуації та спеціалізованих служб цивільного захисту Сновської міської ради

УКРАЇНА

СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА

КОРЮКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

17 вересня  2021 року                      м. Сновськ                                             № 117 

Про створення комісії з питань евакуації та спеціалізованих служб цивільного захисту Сновської міської ради

     Відповідно до статті 33, 25 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», постанови Кабінету Міністрів   України від 08.07.2015 № 469 «Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту», та з метою належного забезпечення проведення еваку­аційних заходів на території Сновської територіальної громади, виконавчий комітет міської ради   в и р і ш и в :

  1. Затвердити комісію з питань евакуації та її склад (Додаток 1).
  2. Затвердити Положення про комісію з питань евакуації (Додаток 2).
  3. Затвердити Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту (Додаток 3).
  4. Затвердити перелік спеціалізованих служб цивільного захисту (Додаток 4).
  5. Начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту Сновської територіальної громади в термін до 19 жовтня 2021 року розробити та подати на погодження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Мірошниченка П.Л.

Міський голова                                                          Олександр МЕДВЕДЬОВ

Додаток 1

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                          Сновської міської ради

                                                                          17.09.2021 р. № 117

 

Персональний склад

Сновської міської комісії з питань евакуації

Мірошниченко

Павло Леонідович

Перший заступник міського голови,

голова комісії

(моб.0971678659)

Добненко

Наталія Михайлівна

Коваленко

Олена Іванівна

Начальник відділу культури і туризму               міської ради

заступник голови комісії

(моб. 067-460-13-68)

 

Начальник Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту міської ради

заступник голови комісії

 ( моб.097 804 93 01)

Гавриленко

Дмитро Миколайович

Головний інспектор Корюківського РВ ГУ ДСНС України у Чернігівській області

заступник голови комісії (за згодою)

 моб. 0976739938 )

Сігута

Валентин Борисович

Головний спеціаліст сектору с питань праці та надзвичайних ситуацій міської ради,

секретар комісії

(моб. 0969713959)

Групи забезпечення:

Група зв’язку та оповіщення
Мартиненко

Віктор Леонідович

Провідний інженер, дільниці мережі доступу № 324/4 м. Городня, ПАТ «Укртелеком»

керівник групи (за згодою)

(моб.0984334377)

Павленко

Сергій Анатолійович

Заступник начальника стрілецької команди на ст.Сновськ ( за згодою)

(моб.0966035323)

Група обліку евакуації населення та інформації
Комісаренко

Андрій Анатолійович

Дільничний інспектор сектору поліцейської дільниці №1  м.Сновськ РВП ГУ НП у Чернігівській обл.                                                                                                                      керівник групи (за згодою)

(моб.0979780146)

Ісаченко

Андрій Олександрович

Начальник другого відділу Корюківського районного територіального центру  комплектування та соціальної підтримки                 (за згодою)                                        (моб.0630233372)
Мартиненко

Лариса Вікторівна

Головний спеціаліст відділу організаційної роботи,інформаційного забезпечення  та зв’язків з громадськістю ОМС                          (моб.0974339905)
Група транспортного забезпечення
Коваленко

Валерій Михайлович

Начальник відділу благоустрою та господарського забезпечення міської ради ОМС

керівник групи

(моб. 0681022825)

Корецький

Валентин Володимирович

Головний спеціаліст відділу благоустрою та господарського забезпечення  міської ради ОМС (моб.0976436725)
Коробко

Сергій Михайлович

Заступник начальника станції Сновськ ПАТ «Українська залізниця» (за згодою)

(моб.0960662277)

Група охорони публічного порядку і безпеки дорожнього руху
Піскун

Володимир Анатолійович

поліцейський групи швидкого реагування

сектору поліцейської дільниці №1  м.Сновськ РВП ГУ НП у Чернігівській обл.

керівник групи (за згодою)

(моб.0669193336)

                                   Група медичного забезпечення
Якубовська

Ірина Володимирівна

В.о. генерального директор КНП Сновської центральної лікарні

керівник групи

(моб.0975523295)

Тарасюк

Наталія Йосипівна

Заст. генерального директора КНП «Сновський центр первинної медичної допомоги»

(моб.0974629905)

Куценко

Микола Вікторович

Лікарь-психіатр КНП Сновської центральної    лікарні
(моб.0987746115)
Група організації розміщення евакуйованого населення

у безпечній громаді

Кошова

Ганна Іванівна

Начальник КП «Сновська ЖЕД»

керівник групи

(моб.0966284782)

Гладченко

Вікторія  Михайлівна

Головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та транспорту

 (моб. 0661010097)

                       Група матеріально-технічного забезпечення
Єфіменко

Наталія  Юріївна

Заступник начальника відділу благоустрою та господарського забезпечення міської ради

керівник групи

(моб.0962682025)

 

Гренфельд

Олег Георгійович

Завідувач господарством відділу  благоустрою та господарського забезпечення міської ради

( моб. 0964800802)

Кривенко                                  Головний спеціаліст відділу бухгалтерського

Валентина Борисівна                   обліку та звітності міської ради

                                                       ( моб.0969777376)

Група   правового   забезпечення

Уманський                                   Начальник відділу юридичної роботи та

Владислав Володимирович         взаємодії з правоохоронними органами

міської ради

керівник групи

                                                        (моб.0968127232)

 

Климік                                          Провідний спеціаліст відділу юридичної

Оксана  Олександрівна                роботи та взаємодії з правоохоронними

органами міської ради

(моб. 0677436366 )

Завідувач сектору з питань праці

та надзвичайних ситуаціях                                                      Марія ЄФИМЕНКО

                                                                        Додаток 2

  до рішення виконавчого комітету

                                                                        Сновської міської ради

                                                                        17.09.2021 р. № 117

ПОЛОЖЕННЯ

про  комісію з питань евакуації

Сновської міської територіальної громади

 

  1. Міська комісія з питань евакуації (далі – евакокомісія) є тимчасовим органом міської ради, який відповідає за планування евакуації на місцевому рівні, підготовку населення до здійснення заходів з евакуації, підготовку органів з евакуації до виконання завдань за призначенням, здійснення контролю за підготовкою проведення евакуації, приймання і розміщення евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей.

Евакокомісія створюється рішенням міської ради, підпорядковується міському голові та голові комісії.

Голова комісії та її персональний склад призначаються міською радою.

  1. Евакокомісії підпорядковуються всі евакуаційні органи, які створюються на території міста для організації і проведення евакуації населення.
  2. Евакокомісія у своїй роботі керується Кодексом цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2013 р. № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру»(зі змінами), нормативними актами центрального органу виконавчої влади у сфері цивільного захисту, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
  3. Евакокомісія в міру необхідності проводить засідання з питань планування, підготовки, організації проведення та всебічного забезпечення евакуації населення, приймає відповідні рішення.

Рішення евакокомісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу евакокомісії. Член евакокомісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті на евакокомісії може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Рішення евакокомісії оформляються протоколом, який підписується головою та секретарем комісії.

Рішення евакокомісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади, структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території міста.

  1. Основними завданнями евакокомісії є:

– планування, підготовка і проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

– підготовка населення до проведення евакуаційних заходів;

– підготовка підпорядкованих міських евакуаційних органів до виконання завдань;

– організація оповіщення населення, в тому числі непрацюючого населення, інвалідів з ураженням органів зору, слуху, опорно-рухового апарату, розумовою відсталістю, психічними розладами за місцем проживання про початок евакуації при виникненні надзвичайних ситуацій;

– визначення зон можливих надзвичайних ситуацій на території міста;

прогнозування можливих наслідків при виникненні надзвичайних ситуацій і потреби проведення евакуації населення та вивезення матеріальних цінностей;

– визначення та підготовка безпечних районів для розміщення евакуаційного населення;

– оцінка обставин, що склалися в результаті загрози виникнення та виникнення надзвичайної ситуації;

– підготовка пропозицій керівництву міської ради, керівнику робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації для прийняття рішення щодо проведення евакуації населення;

– керівництво організацією, проведенням евакуації населення і вивезенням матеріальних та культурних цінностей;

– залучення до виконання евакуаційних заходів сил і засобів спеціалізованих служб цивільного захисту та координація їх дій;

– контроль за діяльністю міських тимчасових органів з питань евакуації;

– організація роботи щодо забезпечення транспортних засобів пристроями для посадки людей;

– контроль за підготовкою та розподілом транспортних засобів для забезпечення евакуаційних перевезень;

– визначення місць посадки (висадки), маршрутів руху евакуйованого населення транспортними засобами та пішки;

– організація розроблення, погодження та затвердження планів евакуації підпорядкованих тимчасових евакоорганів на території міста;

– організація ведення обліку евакуйованого населення;

– контроль за розміщенням та організацією життєзабезпечення евакуйованого населення;

– взаємодія з іншими органами управління і силами цивільного захисту щодо організації та проведення евакозаходів на території міста;

– організація інформаційного забезпечення;

– підготовка органів з евакуації до виконання завдань, підготовка населення до здійснення заходів з евакуації;

– здійснення інших функцій, необхідних для забезпечення планування та здійснення евакуаційних заходів.

Заходи, які здійснює евакокомісія в режимах функціонування (повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, надзвичайного стану), передбачаються планами евакуації.

  1. Евакокомісія має право:

– приводити в готовність всі підпорядковані евакуаційні органи, необхідні для здійснення евакуації сили і засоби, спрямовувати їхню діяльність;

– доводити, в межах компетенції, керівниками тимчасових евакуаційних органів, спеціалізованих служб цивільного захисту завдання з виконання евакуаційних заходів та здійснювати контроль за їх виконанням;

– безкоштовно одержувати від структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності і підпорядкування, матеріали і документи, необхідні для планування та організації евакозаходів;

– відпрацьовувати та надавати керівництву міської ради пропозиції щодо матеріально-технічного та інших видів забезпечення евакуаційних заходів;

– заслуховувати керівників місцевих тимчасових органів з питань евакуації, суб’єктів господарювання про хід виконання завдань щодо проведення та організації забезпечення евакозаходів на території міста;

– у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації, в межах повноважень евакокомісії, приймати рішення щодо проведення евакуаційних заходів.

  1. Склад евакокомісії:

– голова евакокомісії;

– заступники голови евакокомісії;

– секретар евакуаційної комісії.

– Групи забезпечення:

  • група зв’язку та оповіщення;
  • група обліку евакуації населення та інформації;
  • група транспортного забезпечення;
  • група організації розміщення евакуйованого населення в безпечному районі;
  • група охорони публічного порядку і безпеки дорожнього руху;
  • група медичного забезпечення;
  • група матеріально-технічного забезпечення;
  • група правового забезпечення.

Групи забезпечення формуються відповідними спеціалізованими службами міста у складі керівника групи і фахівців.

  1. Функціональні обов’язки голови евакокомісії.

Голова евакокомісії підпорядковується міському голові, особисто керує роботою евакокомісії і відповідає за:

– планування, організацію та проведення евакуаційних заходів;

– підготовку особового складу тимчасових органів з питань евакуації міста до виконання покладених на них завдань.

Голова евакокомісії вносить пропозиції щодо її чисельного та персонального складу, розподіляє обов’язки посадових осіб евакокомісії, визначає завдання керівникам груп забезпечення, затверджує їхні функціональні обов’язки.

Голова евакокомісії:

– здійснює керівництво діяльністю евакокомісії, несе персональну відповідальність за виконання покладених на евакокомісію завдань та прийняття нею рішень, визначає ступінь відповідальності посадових осіб евакокомісії;

– здійснює підготовку евакокомісії до виконання евакуаційних заходів при виникненні надзвичайних ситуацій;

– організовує роботу евакокомісії з розроблення Плану евакуації населення міста в разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

– контролює функціонування місцевих тимчасових органів з питань евакуації;

– організовує надання допомоги еваконаселенню з питань забезпечення його життєдіяльності та соціального захисту;

– бере участь у розробці документів евакокомісії, організації навчання її персонального складу;

– здійснює керівництво тимчасовими органами з питань евакуації при проведенні евакуації (прийманні) населення;

– віддає, у межах повноважень, розпорядження, що є обов’язковими для виконання всіма органами управління та керівниками об’єктів господарювання незалежно від форм власності.

  1. Заступники голови евакокомісії відповідають за своєчасність розроблення плану евакуації населення на випадок можливих надзвичайних ситуацій і коригування його щорічно станом на 1 січня поточного року.

При проведенні евакуації один із заступників голови евакокомісії координує діяльність груп, що входять до її складу, а також організовує чергування членів евакокомісії. Під час відсутності голови евакокомісії виконує його обов’язки.

  1. 1Секретар евакокомісіїпідпорядковується голові евакокомісії та його заступникам.

Він відповідає за:

– своєчасне доведення до виконавців розпоряджень голови евакокомісії;

– збір і узагальнення інформації, що надходить;

– облік отриманих евакокомісією та відданих її головою розпоряджень;

– оформлення і реєстрацію документів евакокомісії.

  1. 1 Основними завданнями кожної групи забезпечення евакуаційних заходів є:

– розроблення розділу Плану евакуації населення з питань забезпечення підготовки і проведення евакуації населення за своїми напрямами і щорічне його коригування станом на 1 січня поточного року;

–       визначення сил і засобів, необхідних для забезпечення евакозаходів за напрямами та подання заявок на поповнення недостатньої кількості матеріальних засобів;

– організація забезпечення евакуаційних заходів і розміщення населення і у безпечних районах;

– узагальнення відомостей щодо переліку майна, яке підлягає вивезенню в безпечні райони розміщення;

– повне і своєчасне забезпечення груп евакокомісії усіма видами оснащення, обладнання робочих місць членів евакокомісії для успішного виконання ними своїх обов’язків.

  1. 1 Організація роботи евакокомісії.

Евакокомісія працює згідно з річним планом роботи, який затверджується її головою. Контроль за виконанням рішень комісії покладається на секретаря комісії.

Час розгортання і підготовку до роботи евакокомісії не повинен перевищувати чотирьох годин з моменту отримання рішення про проведення евакуації.

Міська евакокомісія контролює діяльність місцевих тимчасових органів з питань евакуації під час навчань та тренувань.

У разі виникнення потреби в негайному проведенні евакуації населення зі складу евакокомісії створюються оперативні групи, які розпочинають роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

У разі евакуації населення у безпечні райони з інших областей туди направляються представники евакокомісії для організації взаємодії та вирішення питань приймання, розміщення і життєзабезпечення еваконаселення.

Евакокомісія розробляє план евакуації населення.

Евакокомісія розробляє та доводить до виконавців завдання з організації вивезення матеріальних і культурних цінностей із небезпечних зон за наявності часу на проведення такої евакуації.

На період підготовки та проведення евакозаходів евакокомісія забезпечується надійним телефонним та телеграфним зв’язком спеціалізованою службою зв’язку та оповіщення.

Транспортне забезпечення членів евакокомісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет міської ради.

Члени евакокомісії на період проведення евакозаходів, якщо цього вимагають обставини, забезпечуються спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту.

Організація побутового забезпечення членів комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет міської ради.

За членами евакокомісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

Фінансування заходів з евакуації здійснюється за рахунок коштів, передбачених відповідно до вимог законодавства для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку.

  

Завідувач сектору з питань

праці та надзвичайних ситуацій                                              Марія ЄФИМЕНКО

Додаток 3

                                                                      до рішення виконавчого комітету

                                                                      Сновської міської ради

                                                                      17.09.2021 р. № 117

ПОЛОЖЕННЯ

про спеціалізовані служби цивільного захисту
Сновської міської територіальної громади

 Загальні положення

  1. Це Положення визначає порядок утворення та функціонування спеціалізованих служб цивільного захисту Сновської міської територіальної громади (далі – громади), їх основні завдання, склад, організацію управління ними та їх функціонування.
  2. Спеціалізовані служби цивільного захисту громади у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
  3. Спеціалізовані служби цивільного захисту громади утворюються виконавчим комітетом міської ради шляхом зведення виконавчих органів міської ради, суб’єктів господарювання та об’єктових формувань цивільного захисту відповідного функціонального призначення.
  4. За напрямками основної діяльності створюються такі спеціалізовані служби цивільною захисту громади: енергетики, зв’язку та оповіщення, комунально технічна, медична, охорони публічного (громадського) порядку, протипожежна, торгівлі і харчування та транспортно-дорожнього забезпечення.
  5. Спеціалізовані служби цивільного захисту громади призначені для організації і проведення спеціальних робіт і заходів цивільного захисту у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період.
  6. Основними завданнями спеціалізованих служб цивільного захисту громади є:
  • участь у розробленні планів реагування на надзвичайні ситуації, плану цивільного захисту громади на особливий період;
  • здійснення заходів з переведення спеціалізованих служб до функціонування в умовах надзвичайної ситуації та особливого періоду;
  • підготовка та забезпечення готовності до дій за призначенням спеціалізованих служб;
  • організація оповіщення керівного складу, органів управління та сил спеціалізованих служб;
  • організація та проведення навчання за програмою спеціальної підготовки фахівців певної спеціальності, які входять до складу спеціалізованих служб;
  • підтримання у готовності техніки і майна спеціального призначення для виконання завдань з цивільного захисту в мирний час та особливий період;
  • проведення розрахунку збитків, заподіяних внаслідок надзвичайних ситуацій, потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів відповідно до специфіки діяльності служби;
  • підготовка пропозицій щодо проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та управління підрозділами спеціалізованих служб, які залучаються до таких робіт і заходів;
  • здійснення обліку спеціальної техніки і майна, які можуть бути залучені для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, виконання яких покладені на спеціалізовані служби;
  • організація та взаємодія з органами управління та силами цивільного захисту функціональних і територіальних підсистем, їх ланок, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • створення та поповнення матеріальних та інших ресурсів спеціалізованих служб, контроль за створенням за використанням об’єктових матеріальних резервів підпорядкованих підприємств, установ, організацій для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  1. Основними завданнями спеціалізованих служб цивільного захисту громади відповідно до функціонального призначення є:
  • Служби енергетики:

– організація і проведення  аварійно-відновлювальних робіт на  пошкоджених об’єктах мережі електропостачання;

– забезпечення енергопостачання сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з використанням автономних джерел енергопостачання (у разі їх наявності);

– забезпечення енергопостачання суб’єктів господарювання, які забезпечують життєдіяльність населення;

– визначення шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання енергетичного комплексу внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення їх функціонування;

– координація заходів, які здійснюються суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, щодо дотримання встановленого режиму                світломаскування в особливий період.

  • Комунально-технічної служби:

– організація та здійснення організаційно-технічних заходів щодо підвищення стійкості комунально-енергетичних мереж, проведення невідкладних аварійно-відновлювальні робіт на них та їх спорудах;

– визначення шкоди, заподіяної об’єктам комунальної сфери і нерухомому майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів;

– очищення зливової каналізації та дренажних систем населених пунктів, зливостоків, систем поверхневого водовідведення та зливоприймальних колодязів;

– підвезення (подачу) питної та технічної води у зони, де здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

– збір та доставку тіл загиблих людей під час виникнення надзвичайної

– ситуації до спеціалізованих закладів охорони здоров’я;

– ведення обліку спеціальної техніки, яка може бути залучена для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на об’єктах комунальної сфери, залучення її до проведення таких робіт.

  • Медичної служби:

– організація медичного забезпечення, надання медичної допомоги постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту;

– організація взаємодії сил і засобів відомчих медичних служб, які залучені для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

– надання екстреної медичної допомоги пораненим та постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення медичного сортування поранених;

– організація евакуації постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я з урахуванням медичних показань;

– організація роботи закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості поранених та постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

– забезпечення сил та підрозділів медичної служби лікарськими засобами, виробами медичного призначення, профілактичними засобами, препаратами крові тощо;

– ізоляція інфекційних хворих і коптам і нованих осіб, проведення їх санітарної обробки і де контамінації та надання екстреної медичної допомоги;

– організація та проведення медичних профілактичних заходів серед населення га особового складу підрозділів цивільного захисту;

– створення та накопичення резерву лікарських засобів та виробів медичного призначення для забезпечення заходів під час ліквідації наслідків

надзвичайних ситуацій;

– проведення постійної роботи з підвищення кваліфікації медичного персоналу системи екстреної медичної допомоги, організація навчання та тренування підрозділів системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

– навчання немедичпих працівників методам та навичкам надання домедичної допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

  • Служби зв’язку і оповіщення:

– організація взаємодії з центрами управління операторів телекомунікацій; організація га здійснення заходів щодо забезпечення стійкого функціонування технічних засобів автоматизованих систем централізованого оповіщення місцевого рівня;

– оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій виконавчих органів міської ради, суб’єктів господарювання, а також населення громади, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

– забезпечення функціонування у населених пунктах і місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для висвітлення інформації з питань цивільного захисту;

– визначення шкоди, заподіяної технічним засобам оповіщення внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених технічних засобів оповіщення;

– організація і проведення аварійно-відновлювальних робіт та пошкоджених технічних засобах оповіщення;

– забезпечення зв’язком сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

– забезпечення надійним зв’язком виконавчих органів міської ради, органів управління і сил цивільного захисту в умовах надзвичайних ситуацій та під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.

  • Протипожежної служби:

– проведення спеціальної розвідки в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

– проведення першочергових (невідкладних) робіт в осередках пожеж, їх гасіння, а також під час виникнення аварій, катастроф, стихійного лиха;

– забезпечення органів управління і сил протипожежної служби необхідними матеріально-технічними засобами для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у разі виникнення таких ситуацій;

– визначення потреби в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

– координація дій з планування та здійснення організаційних та інженерно- технічних заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів і територій;

– контроль за станом готовності до використання за призначенням зовнішніх джерел водопостачання (пожежних гідрантів та водойм);

– проведення спеціальної обробки транспортних засобів, техніки, іншого майна;

– контроль за станом пожежної безпеки на території громади.

  • Служби торгівлі і харчування:

– здійснення заходів щодо захисту продовольства і промислових товарів першої необхідності під час виникнення надзвичайних ситуацій;

– забезпечення, створення шляхом укладання угод, незнижуваних запасів продуктів харчування та непродовольчих товарів першої необхідності, для реагування на надзвичайні ситуації у мирний час та в особливий період;

– організація закладення продовольства до захисних споруд цивільного захисту та на пункти управління;

– забезпечення продовольством і промисловими товарами першої необхідності особового складу сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

– забезпечення речовим майном пунктів санітарної обробки людей; визначення потреби в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

  • Служби транспортно-дорожнього забезпечення:

– ведення обліку техніки і майна, які можуть залучатися для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за напрямами діяльності служби;

– організація і проведення заходів щодо запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на комунальних транспортних засобах і об’єктах інфраструктури;

– забезпечення транспортом перевезень, передбачених планами реагування на надзвичайні ситуації та планом цивільного захисту громади на особливий період;

– розчищення шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації; забезпечення евакуації населення;

– посипання (обробка) спеціальними сумішами вулиць і доріг на території громади;

– забезпечення підвозу (вивозу) найбільшої працюючої зміни, вивозу матеріальних цінностей, обладнання, продовольства та інших матеріальних засобів, підвозу сил і засобів при проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

– забезпечення перевезень матеріалів для будівництва засобів колективного захисту населення громади в особливий період;

– проведення розрахунку шкоди, заподіяної транспортним засобам і об’єктам інфраструктури внаслідок надзвичайних ситуацій, потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на них, а також для повного відновлення їх функціонування.

– організація транспортного забезпечення інших заходів цивільного захисту.

  • Служби охорони публічного (громадського) порядку:

– організація, забезпечення та підтримання охорони публічного (громадського) порядку та безпеки дорожнього руху на території громади, об’єктах економіки, в районах надзвичайної ситуації, місцях зосередження людей і техніки;

– інформування відповідних державних органів, виконавчих органів міської ради і громадських об’єднань про небезпечні події та надзвичайні ситуації;

– забезпечення охорони матеріальних і культурних цінностей, державної власності за приватного майна громадян;

– оповіщення частини населення міста, яке проживає за межами дії системи централізованого оповіщення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій;

– падання допомоги виконавчим органам міської ради у проведенні евакуації (відселеним) населення з місць, небезпечних для проживання;

– забезпечення участі сил і засобів служби у проведенні аварійно- пошуково-рятувальних робіт у районах виникнення надзвичайних ситуацій;

– забезпечення охорони режимно-обмежувальних і карантинних зон в осередках радіоактивного, хімічного, бактеріологічного (біологічного) зараження;

– визначення потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для здійснення заходів з охорони публічного (громадського) порядку.

  • Служба матеріального забезпечення:

– визначає потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

– організовує забезпечення органів управління і сил цивільного захисту запасами сировинних, матеріально-технічних і продовольчих ресурсів для проведення першочергових робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та здійснення інших заходів, передбачених законодавством; визначає потребу у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

  1. Особливі завдання спеціалізованим службам громади визначаються в положеннях про такі служби, враховуючи специфіку їх діяльності.
  2. Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту громади затверджується міським головою.
  3. Спеціалізовані служби цивільного захисту громади включають керівництво, органи управління, сили і засоби.
  1. Організаційні структури спеціалізованих служб, кількість їх підрозділів визначають керівники органів, суб’єктів господарювання, які утворили такі служби, з урахуванням техногенно-екологічної та природної обстановки, виробничих умов, функціонального призначення, обсягів виконання завдань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, захисту населення і території у мирний час та особливий період, наявності та стану матеріально-технічної бази.
  2. Спеціалізовані служби цивільного захисту громади очолюють посадові особи, які призначаються виконавчим комітетом міської ради з числа керівників відповідних виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій відповідного профілю, бази яких є основою для створення спеціалізованих служб.
  3. Працівники, які включені до складу спеціалізованих служб цивільного захисту громади, на час залучення служб до проведення аварійно- рятувальних га інших невідкладних робіт при загрозі виникнення або виникненні надзвичайної ситуації, звільняються від виконання своїх штатних функціональних обов’язків за займаними посадами.
  4. Облік працівників спеціалізованих служб, техніки та майна, якими такі служби укомплектовані, ведеться завчасно органами управління спеціалізованих служб цивільного захисту громади.

Обов’язки і права керівника спеціалізованої служби цивільного захисту

громади

  1. Керівник спеціалізованої служби цивільного захисту громади зобов’язаний:

– забезпечувати комплектування сил та засобів спеціалізованої служби цивільного захисту;

– здійснювати підготовку та підтримання в готовності спеціалізовану службу цивільного захисту для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та її матеріально-технічного забезпечення;

– керувати спеціалізованою службою цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

– здійснювати контроль за роботою підрозділів спеціалізованої служби цивільного захисту;

– навчати працівників спеціалізованої служби цивільного захисту способам захисту і діям у надзвичайних ситуаціях, проводити спеціальні навчання та тренування відповідно до профілю такої служби;

– підтримувати у постійній готовності пункти управління, засоби зв’язку та оповіщення, що забезпечують стале управління підпорядкованою спеціалізованою службою цивільного захисту.

  1. Керівник спеціалізованої служби цивільного захисту громади має

право:

– видавати обов’язкові для виконання всіма працівниками, які входять до складу служби, накази (розпорядження) з питань виконання завдань і функціонування спеціалізованої служби цивільного захисту;

– отримувати інформацію, необхідну для виконання завдань, покладених на спеціалізовану службу цивільного захисту.

Обов’язки і права працівників спеціалізованої служби
цивільного захисту громади

  1. Працівники, які    включені   до   складу  спеціалізованої служби

цивільного захисту громади, зобов’язані:

– виконувати завдання, визначені залежно від характеру надзвичайної ситуації;

– дотримуватися заходів безпеки під час виконання завдань з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, правил поведінки в зоні надзвичайної ситуації;

– вивчати способи захисту від надзвичайних ситуацій, надання домедичної допомоги, правила користування засобами захисту.

  1. Працівники, які    включені   до   складу  спеціалізованої служби

цивільного захисту, мають право:

– отримувати інформацію про надзвичайну ситуацію та заходи необхідної безпеки;

– забезпечуватися під час виконання робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації засобами індивідуального захисту та спеціальним одягом.

Організація діяльності спеціалізованих служб цивільного захисту громади

  1. Функціонування та залучення спеціалізованих служб для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення здійснюється згідно з Кодексом цивільного захисту України у режимах повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації та надзвичайного стану відповідно до основних завдань і заходів єдиної державної системи цивільного захисту у таких режимах.

В особливий період спеціалізовані служби функціонують відповідно до зазначеного Кодексу та з урахуванням особливостей, що визначаються Законами України «Про правовий режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами. Переведення спеціалізованих служб до функціонування в умовах особливого періоду здійснюється згідно з Планом цивільного захисту громади на осоливий період.

  1. Залучення спеціалізованих служб цивільного захисту до виконання завдань за призначенням здійснюється в межах територіальної громади з урахуванням визначених зон відповідальності.
  1. Виконання завдань на території громади поза межами відповідальності здійснюється спеціалізованими службами у взаємодії із спеціалізованими службами цивільного захисту та іншими службами оперативного реагування відповідних адміністративно-територіальних одиниць.
  2. Підготовка спеціалізованих служб цивільного захисту громади організовується і здійснюється відповідно до Плану основних заходів цивільного захисту громади на рік, Планів основних заходів цивільного захисту функціональних та територіальних підсистем на рік, Плану комплектування з навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів з питань цивільного захисту на рік.

Завідувач сектору з питань

праці та надзвичайних ситуацій                                                Марія ЄФИМЕНКО

 

   Додаток № 4

   до рішення виконавчого комітету

   Сновської міської ради

   17.09.2021 р. № 117

ПЕРЕЛІК
  територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту   територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Сновської територіальної громади, Корюківського району, Чернігівської області

з/п

 

 

Найменування спеціалізованої служби цивільного захисту

 

Органи управління і суб’єкти господарювання, що входять до  спеціалізованих служб цивільного захисту Керівний склад спеціалізованої служби цивільного захисту
1 2 3 4
1. Служба зв’язку і оповіщення Сновська дільниця мережі доступу № 324/4 м.Городня, ПАТ «Укртелеком»

Сновське ЦВПЗ Чернігівської дирекції ПАТ «Укрпошта»

Начальник служби – провідний інженер Сновської дільниці мережі доступу № 324/4 м.Городня, ПАТ«Укртелеком»

Мартиненко В.Л.

Заступник начальника служби – начальник відділення Сновського  ЦВПЗ Чернігівської дирекції ПАТ «Укрпошта»                 Клименко Л.М.

2. Служба охорони громадського порядку Сновський сектору поліцейської дільниці №1 (м.Сновськ)                                                Корюківського РВ, ГУ НП у Чернігівській обл. Начальник служби-начальник сектору поліцейської дільниці №1 (м.Сновськ)                                                Корюківського РВ, ГУ НП у Чернігівській обл. Литвиненко Є.М.
3 Протипожежна служба 8 ДПРЧ м. Сновськ, Корюківського РВУДСНС  України  у Чернігівській області Начальник служби-начальник 8 ДПРЧ , 2ДПРЗ                 м. Сновськ, ГУ ДСНС  України  у Чернігівській області Силенко Р.М.
4 Служба енергетики Сновська дільниця ВП «Корюківський РЕМ» АТ «Чернігвобленерго» Начальник служби- старший майстер  Сновської дільниці ВП «Корюківський РЕМ» АТ «Чернігвобленерго»          Школік А.В.
5 Комунально – технічна служба ПрАТ «Комунальник»,

м. Сновськ

Структурний підрозділ, Конотопського територіального управління, філії будівельно-монтажних робіт будівель і споруд АТ «Укрзалізниця»

Сновська дільниця Корюківського відділення Управління експлуатації ПАТ «Чернігівгаз»

Сновська дільниця теплових мереж ПАТ «Облтеплокомуненерго»

Начальник служби-голова правління ПрАТ «Комунальник»                 Дуля А.М.

Заступник  начальника служби-майстер структурного підрозділу,

Конотопського територіального управління, філії будівельно-монтажних робіт будівель і споруд АТ «Укрзалізниця»

Баран Т.М.

Заступник начальника служби-старший інженер Сновської дільниці Корюківського відділення Управління експлуатації ПАТ «Чернігівгаз»

Панченко В.М.

Заступник начальника служби-начальник  Сновської дільниці теплових мереж ПАТ «Облтеплокомуненерго»  Грабовський О.В.

6 Медична служба КНП «Сновський центр первинної медичної допомоги»

КНП «Сновська центральна  лікарні»

Начальник служби -генеральний директор КНП «Сновський центр первинної медичної допомоги»

Шарпан О.І.

Заступник  начальника служби- в.о. генерального директора КНП«Сновська центральна  лікарні»   Якубовська І.В.

7 Служба торгівлі і харчування Сновське споживче товариство Начальник служби-голова правління Сновського споживчого товариства  Чибіс Н.М.
8 Служба транспортного забезпечення Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сновської міської ради Начальник служби – інженер групи централізованого забезпечення,  управління освіти, сім’ї, молоді та спорту, Сновської міської ради   Криницький В.А.
9 Служба матеріального забезпечення Відділ благоустрою та господарського забезпечення Начальник служби –начальник  відділу благоустрою та господарського забезпечення              Коваленко В.М.

Завідувач сектору з питань праці

та надзвичайних ситуацій                                                     Марія ЄФИМЕНКО