У К Р А Ї Н А
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
31січня 2018 року м.Сновськ № 13
Про створення тимчасової комісії міської ради з питань проведення інвентаризації наявності основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, які перебувають у територіальному віданні населених пунктів Сновської міської об’єднаної територіальної громади (окрім м. Сновськ)
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 р. № 157-VIII, рішення Сновської міської ради «Про реорганізацію сільських рад Сновського району» від 17.01.2017 р. №18-1/VIII, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Створити в Cновській міській раді тимчасову комісію з питань проведення інвентаризації наявності основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, які перебувають у територіальному віданні
населених пунктів Сновської міської об’єднаної територіальної громади (окрім м. Сновськ) (далі – комісія) у складі:
Орда Іван Григорович–перший заступник міського голови, голова комісії;
Кривенко Валентина Борисівна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, член комісії;
Уманський Владислав Володимирович – начальник юридичного відділу, член комісії;
Гладченко Вікторія Михайлівна – головний спеціаліст відділу житлово-комунальногогосподарства та транспорту, член комісії;
Коваленко Валерій Михайлович – головний спеціаліст відділу господарського забезпечення.
У разі персональних змін у складі комісії або за відсутності осіб, які входять до складу комісії, у зв’язку з відпусткою, хворобою чи з інших причин, особи, які виконують їх обов’язки, входять до складу комісії за посадами. Для участі в роботі комісії можуть залучатися начальники відділів Сновської міської ради.
- Покласти на комісію функції:
2.1. Здійснення контролю за наявністю цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил їх зберігання та ведення первинного обліку;
2.2. Здійснення контрольних перевірок правильності проведення інвентаризації вибуття товарно-матеріальних цінностей.
- Інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, провести з __________ 2018 року по ___________ 2018 року включно, згідно з графіком, що додається.
- За результатами обстеження комісії скласти акт інвентаризації.
- Протокол комісії подати на затвердження міському голові до _________ 2018 року.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.О.Медведьов
У К Р А Ї Н А
СНОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
29 січня 2018 року м. Сновськ № 11
Про створення тимчасової комісії з вивчення питання надання якості послуг Сновською дільницею Корюківського відділення ПАТ «Чернігівгаз»
Розглянувши пропозицію депутатів Сновської міської ради (17 сесія VII скликання від 23.01.2018 року), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Створити тимчасову комісію з вивчення питання надання якості послуг Сновською дільницею Корюківського відділення ПАТ «Чернігівгаз» в наступному складі:
голова комісії:
- Силенок Сергій Вадимович – заступник міського голови;
члени комісії:
- Кравець Руслан Вікторович – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Сновської міської ради;
- Виблов Сергій Анатолійович – голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку та сфери послуг;
- Скідан Світлана Сергіївна – голова постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики;
- Кирилюк Олександр Іванович – голова постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку;
- Матвієнко В’ячеслав Іванович – заступник голови постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку;
- Сірий Анатолій Олександрович – в.о. старости с. Нові Боровичі;
- Уманський Владислав Володимирович – начальник юридичного відділу міської ради;
- Комісії вивчити факти, викладені депутатом міської ради Кирилюком Олександром Івановичем на сесії 23.01.2018 року, та доповісти про результати роботи на наступній сесії міської ради.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.О. Медведьов
Leave a Reply